În calitate de furnizor exclusiv de motoare pentru Campionatul Mondial FIM Moto2™, Triumph Motorcycles pune la dispoziția tuturor echipelor motoare în trei cilindri de 765 cmc configurate pentru competiție, fiecare dintre acestea fiind bazat pe motorul Street Triple RS, liderul clasei. Datorită îmbunătățirilor care permit motorului să respire mai liber și să se tureze mai mult, puterea maximă este de peste 140 CP (o creștere de peste 17% față de motocicleta de serie).
Recunoscând nivelul competiției și talentul din Moto2, Triumph și Dorna organizează, de asemenea, Triumph Triple Trophy în paralel cu Campionatul Mondial, cu câștigatorul primind la finalul sezonului propriul Triumph Street Triple RS personalizat.
Triumph și MotoGP selectează o listă restrânsă de trei piloți pe baza performanțelor deosebite din fiecare weekend, iar apoi fanii își votează preferatul prin intermediul MotoGP Instagram stories. În ceea ce privește motorizarea de 765 cmc, se acordă 7 puncte pentru favoritul fanilor, 6 puncte pentru pilotul cu al doilea cel mai mare număr de voturi și 5 puncte pentru pilotul de pe locul 3.
Sezonul 2024 marchează cel de al șaselea sezon în care Triumph va echipa Moto2™ în calitate de furnizor exclusiv de motoare.
În ultimii cinci ani, triplul Triumph de 765 cmc a redefinit categoria, iar dezvoltarea permanentă a permis doborârea constantă a unor noi recorduri pe tur, pe măsură ce motocicletele Moto2 cu motorizare Triumph se apropie și mai mult de motocicletele MotoGP. Acest lucru face ca Moto2 să fie o serie mai relevantă ca niciodată și ajută la impulsionarea următoarei generații de superstaruri MotoGP.

Sezonul 2024 marchează cel de al șaselea sezon în care Triumph va echipa Moto2™ în calitate de furnizor exclusiv de motoare.
În ultimii cinci ani, triplul Triumph de 765 cmc a redefinit categoria, iar dezvoltarea permanentă a permis doborârea constantă a unor noi recorduri pe tur, pe măsură ce motocicletele Moto2 cu motorizare Triumph se apropie și mai mult de motocicletele MotoGP. Acest lucru face ca Moto2 să fie o serie mai relevantă ca niciodată și ajută la impulsionarea următoarei generații de superstaruri MotoGP.

În 2023, Triumph a propulsat Moto2 spre 23 de noi recorduri de tur de circuit și recorduri absolute de tur de circuit, cu turații, putere și performanțe sporite.
Datorită unei serii de îmbunătățiri aduse de Triumph motorului triplu de 765cc, în 2023 motoarele produc mai multă putere pe toată plaja de turații, până la o limită superioară de 14.400 rpm (crescută cu 400 rpm), pentru a oferi performanțe și accelerații mai bune.
Puterea și turația mărite au necesitat componente mai robuste ale motorului, astfel încât pistoanele au un material de calitate superioară, iar tijele, supapele și arcurile sunt toate de concepție nouă. Porturile de admisie cu debit mai mare și profilele revizuite ale camelor permit un debit mai mare al amestecului în camerele de combustie, iar presiunea în cilindru și compresia au fost mărite.
Toate acestea oferă piloților mai multe posibilități atunci când vine vorba de trase și de tehnici de pilotaj, ceea ce duce la mai multe oportunități de depășire și la curse și mai bune.
Fermin Aldeguer a intrat în istorie cu a patra sa victorie consecutivă în finala sezonului 2023 de la Valencia, devenind astfel al doilea pilot care a câștigat patru curse consecutive în istoria Moto2, ocupând locul 3 în Campionatul Mondial Moto2.
Tony Arbolino a încheiat sezonul 2023 pe locul 2. Italianul a avut un început de sezon foarte bun și s-a dovedit a fi un maestru în condiții de ploaie, dar nu a reușit să profite de această primă cursă pentru titlu.
Pedro Acosta a fost cel care a fost încoronat campionul Moto2 2023, cu șapte victorii și 14 podiumuri în total de-a lungul sezonului. De asemenea, a doborât recordul pentru cele mai multe victorii din epoca Triumph, cu 10 victorii în total. Tânărul spaniol excepțional a trecut acum la MotoGP și își dovedește deja talentul la clasa Premier.












