STREET TRIPLE 765 RS
Vehicle shown may vary visually by market and may differ from vehicles manufactured and delivered. Availability may vary by market, please see your local dealer for details.
Cu un pas înainte major în ceea ce privește tehnologia și aspectul uimitor al noii generații, RS adaugă frânele cu cele mai înalte specificații, cea mai avansată configurație de manevrabilitate și stabilește un nou punct de referință în calitate de cea mai puternică motocicletă Street Triple din toate timpurile.
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
Capacitate | 765 cc |
Alezaj | 78.0 mm |
Cursa | 53.4 mm |
Raport de compresie | 13.25:1 |
Putere maximă EC | 130 PS / 128.2 bhp (95.6 kW) @ 12,000 rpm |
Cuplu maxim EC | 80 Nm @ 9,500 rpm |
Sistem | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Evacuare | Stainless steel 3 into 1 header system with low single sided stainless steel silencer |
Transmisie finală | X-ring chain |
Ambreiaj | Wet, multi-plate, slip |
Cutie de viteze | 6 speed |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Aluminium beam twin spar frame with 2 piece high pressure die cast rear subframe |
Basculă | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Roata față | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 3.5 in |
Roata spate | Cast aluminium alloy 5 spoke, 17 x 5.5 in |
Anvelopa față | 120/70 ZR 17 |
Anvelopa spate | 180/55 ZR 17 |
Suspensia față | Showa 41 mm upside down Big Piston Forks (BPF), adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 115mm wheel travel |
Suspensia spate | Öhlins STX40 piggyback reservoir monoshock, adjustable compression and rebound damping, and preload adjustment. 131.2mm wheel travel |
Frâne față | Twin 310 mm floating discs, Brembo Stylema 4-piston radial monobloc calipers, OC-ABS, Brembo MCS radial master cylinder |
Frâne spate | Single 220 mm disc, Brembo single piston caliper, OC-ABS |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Full colour 5" TFT instruments |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | 792 mm |
Înălțime fără oglinzi | 1064 mm |
Înălțime la șa | 836 mm |
Ampatament | 1399 mm |
Rake | 23.2 º |
Trail | 96.9 mm |
Capacitatea rezervorului | 15 L |
Greutatea la plin | 188 kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Consum de combustibil | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
Emisiile de CO2 | 120g/km EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 6,000 miles (10,000km)/12 months (whichever comes first) |
Executat de piloți profesioniști în condiții stricte și controlate. Nu imitați. Purtați întotdeauna echipament de protecție adecvat.
Cea mai mare putere din clasă
Mulțumită îmbunătățirilor majore derivate direct din programul de curse Moto2™, renumitul motor 765 RS oferă o putere de 130 CP, cea mai mare din categorie, cu un cuplu și mai mare, de 80 Nm, și este de asemenea mai agil și mai rapid în accelerare.
Noul ABS optimizat pentru viraje
ABS-ul optimizat pentru viraje, susținut de o unitate IMU cu setări personalizate integrate în fiecare dintre cele cinci moduri de rulare ale modelului Street RS asigură o performanță optimă de frânare în orice unghi de înclinare.
Noul sistem comutabil de control optimizat al tracțiunii în viraje
Sistemul comutabil de control optimizat al tracțiunii în viraje calculează continuu unghiul de înclinare pentru a asigura o rată de alunecare și un control optim al cuplului. Patru niveluri de intervenție reglabile independent pot fi selectate pentru a se potrivi stilului și condițiilor de pilotaj.
Frâne cu cele mai înalte specificații
Noile etriere monobloc radiale Brembo Stylema cu 4 pistonașe împreună cu discurile de 310 mm garantează cel mai înalt nivel de putere de frânare. Combinate pentru eficiență maximă cu sistemul ABS activ în viraje pentru o siguranță sporită.
Manevrabilitate de precizie
Street Triple RS dispune de un ghidon mai lat cu 12 mm și de o geometrie revizuită, cu un unghi al furcii mai abrupt și partea posterioară mai ridicată, pentru o manevrabilitate mai agilă, viraje mai rapide și o poziție de pilotaj mai impunătoare.
Suspensii premium
Modelul RS este echipat cu furcă Showa inversată Big Piston de 41 mm și un amortizor spate Öhlins cu rezervor atașat. Complet reglabile, acestea pot fi reglate cu precizie pentru o configurație ideală pe șosea sau pe circuit.
Anvelope de performanță
Anvelopele de înaltă performanță Pirelli Supercorsa SP V3 sunt montate în mod standard, oferind niveluri de aderență pe pista de curse și o stabilitate remarcabilă la viteze mari, toate acestea de la o anvelopă complet omologată pentru drumuri.
Instrumente de bord TFT full color
Instrumentele de bord TFT de 5" și blocurile de butoane optimizate din punct de vedere ergonomic oferă o navigare intuitivă a sistemului. Sistemul de conectivitate My Triumph este pre-activat, pregătit pentru modulul Bluetooth accesoriu.
Înălțime la șa accesibilă
Cu o înălțime la șa de 836 mm, este disponibilă ca accesoriu și o șa joasă pentru a reduce înălțimea cu 28 mm, iar distribuitorii Triumph pot coborî suplimentar șaua cu încă 10 mm prin adaptarea suspensiei spate.
Pregătit pentru circuit
Echipat cu un asistent pentru schimbarea vitezelor Triumph Shift Assist cu specificații de competiție, un mod Track dedicat și un cronometru pentru timpul de efectuare a unui tur, împreună cu o geometrie revizuită pentru o direcție mai precisă, Street Triple RS este pregătit pentru acțiune pe circuit.
Specificații premium
Specificațiile premium ale modelului Street Triple RS sunt completate de un ambreiaj Slip & Assist, iluminare integrală LED cu lumini de zi distinctive, control anti-wheelie, priză de încărcare USB și dispozitiv de imobilizare.
Executat de piloți profesioniști în condiții stricte și controlate. Nu imitați. Purtați întotdeauna echipament de protecție adecvat.
CARACTERISTICI
Caracteristici
|
|
---|---|
Motor | Motor în trei cilindri de 765 cmc |
Putere și cuplu | 130CP și 80Nm |
Greutate | 188kg (la plin) |
Suspensie | Suspensie complet reglabilă, furcă Showa de tip „Big Piston“ și amortizor monoshock Öhlins STX40 cu rezervor piggyback |
Frâne | Etriere Brembo Stylema cu discuri duble de 310 mm |
Roți și anvelope | Anvelope Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 |
Asistent electronic pentru pilotaj | ABS optimizat pentru viraje și control optimizat al tracțiunii în viraje comutabil (cu unitate de măsură inerțială IMU), control anti-wheelie |
Instrumente | Instrumente de bord cu afișaj TFT de 5“ |
Moduri de pilotaj |
5 moduri de rulare (Rain, Road, Sport, Track și Rider) |
Ambreiaj | Ambreiaj Slip & assist |
Lumini | Iluminare LED integrală |
Service | Not Included |
Caracteristici
|
|
---|---|
Motor | Motor în trei cilindri de 765 cmc |
Putere și cuplu | 130CP și 80Nm |
Greutate | 188kg (la plin) |
Suspensie | Suspensie complet reglabilă, furcă Showa de tip „Big Piston“ și amortizor monoshock Öhlins STX40 cu rezervor piggyback |
Frâne | Etriere Brembo Stylema cu discuri duble de 310 mm |
Roți și anvelope | Anvelope Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 |
Asistent electronic pentru pilotaj | ABS optimizat pentru viraje și control optimizat al tracțiunii în viraje comutabil (cu unitate de măsură inerțială IMU), control anti-wheelie |
Instrumente | Instrumente de bord cu afișaj TFT de 5“ |
Moduri de pilotaj |
5 moduri de rulare (Rain, Road, Sport, Track și Rider) |
Ambreiaj | Ambreiaj Slip & assist |
Lumini | Iluminare LED integrală |
Service | Not Included |