Tip
|
Răcire pe lichid, 12 valve, DOHC, 3 cilindri în linie
|
Capacitate
|
1160 cc
|
Alezaj
|
90.0 mm
|
Cursa
|
60.8 mm
|
Raport de compresie
|
13.2:1
|
Putere maximă EC
|
183 PS / 180.5 bhp (134.6 kW) @ 10,750 rpm
|
Cuplu maxim EC
|
128 Nm @ 8,750 rpm
|
Sistem
|
Injecție secvențială multipunct cu control electronic al accelerației
|
Evacuare
|
Sistem de galerii de inox 3-in-1 cu amortizor primar plasat în partea inferioară și tobă Akrapovič montată lateral
|
Transmisie finală
|
Lanț X-ring
|
Ambreiaj
|
Umed, multi-disc, slip
|
Cutie de viteze
|
6 viteze
|
Cadrul
|
Cadru de aluminiu de tip twin spar, subcadru de aluminiu fixat cu șuruburi
|
Basculă
|
Aluminiu, single-side
|
Roata față
|
Aluminiu turnat, 17 x 3.50 in
|
Roata spate
|
Aluminiu turnat, 17 x 6.00 in
|
Anvelopa față
|
Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 120/70ZR17 58W
|
Anvelopa spate
|
Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 190/55ZR17 75W
|
Suspensia față
|
Furcă Öhlins inversată de 43mm complet reglabilă, cursa de 120mm, sistem electronic SmartEC3 OBTi pentru reglarea amortizării la compresie și revenire
|
Suspensia spate
|
Amortizor spate monoshock cu articulație, cursa roții 120mm, sistem electronic SmartEC3 OBTi pentru reglarea amortizării la compresie și revenire
|
Frâne față
|
Discuri duble flotante de 320mm Etriere Brembo Stylema monobloc, OC-ABS, cilindru master radial Brembo MCS.
|
Frâne spate
|
Disc de 220mm. Etrier Brembo cu pistonașe duble, OC-ABS.
|
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord
|
Instrumente de bord TFT de 5” full color
|
Lățimea ghidonului
|
810 mm
|
Înălțime fără oglinzi
|
1085 mm
|
Înălțime la șa
|
830 mm
|
Ampatament
|
1445 mm
|
Rake
|
23.9 º
|
Trail
|
104.7 mm
|
Capacitatea rezervorului
|
15.5 L
|
Greutatea la plin
|
199 kg
|
Consum de combustibil
|
51.4 mpg (5.5L/100km)
|
Emisiile de CO2
|
127 g/km EURO 5+ Emisiile de CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu regulamentul 168/2013/EC. Valorile pentru consumul de combustibil sunt derivate din condiții de testare specifice și sunt prezentate doar în scopuri comparative. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele reale din timpul conducerii. g/km
|
Interval de service
|
16 000 km (10 000 mile) sau 12 luni, oricare survine mai întâi
|
Dotări standard
|
|
Suspensie semi-activă Öhlins SmartEC3
|
|
Sistem de control anti-wheelie cu 4 niveluri de intervenție
|
|
Controlul frânei de motor
|
|
Sistem de asistență pentru alunecarea roților (în modul Track)
|
|
Moduri de rulare dinamice: Rain, Road, Sport, Track, Rider (Ploaie, Șosea, Sport, Circuit, Pilot)
|
|
Amortizor de direcție reglabil
|
|
Quickshifter Triumph Shift Assist pentru asistență la schimbarea treptelor de viteză în sus și în jos
|
|
Sisteme comutabile pentru controlul optimizat al tracțiunii în viraje și ABS optimizat pentru viraje
|
|
Avertisment pentru decelerarea de urgență
|
|
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră complet reglabil
|
|
Sistem keyless integral cu opțiune de dezactivare
|
|
Far dual cu LED și stop distinctiv
|
|
Baterie ușoară Li-Ion
|
|
Ecran TFT de 5 inci, lipit prin tehnologie „optical bonding”
|
|
Sistem de conectare My Triumph cu integrare smartphone.
|
|
Oglinzi montate pe capetele ghidonului cu amortizare a vibratiilor
|
|
Toba Akrapovič de titan
|
|
Geantă de rezervor și de codiță cu sistem quick release
|
|
Protecții pentru cadru și furcă
|
|
Rezervoare prelucrate pentru lichidul de frână
|
|
Semnalizatoare derulante
|
|
Plus multe altele
|