NOUL SPEED TRIPLE 1200 RS
EXPERIENȚA SUPREMĂ
PERFORMANȚĂ TRIPLĂ SUPREMĂ
Accelerație amețitoare și sunet răvășitor de la motorul suprem în trei cilindri, pentru performanțe captivante la fiecare ieșire.
MANEVRABILITATE PRECISĂ CA O LAMĂ
Suspensia semiactivă Öhlins SmartEC3, dinamica orientată spre precizie și poziția de conducere caracteristică unui roadster oferă agilitate și control în fiecare viraj.
DESIGNUL EMBLEMATIC SPEED TRIPLE
Design îndrăzneț și emblematic, detalii cu un scop bine definit și o poziție care transmite putere și prestanță din orice unghi.
TEHNOLOGIE AVANSATĂ
Suspensia electronică Öhlins SmartEC3 de ultimă generație și o gamă completă de sisteme electronice de asistență a pilotului amplifică entuziasmul și vă permit să forțați mai mult ca niciodată.
PACHETUL COMPLET
Un pachet de echipamente și tehnologie orientate către pilot vă aduc controlul la îndemână, pentru a vă permite să vă concentrați pe călătoria perfectă.
TEHNOLOGIE AVANSATĂ
SUSPENSIE ÖHLINS SMARTEC3
Interfața de ultimă generație Öhlins SmartEC3 Objective Based Tuning Interface (OBTi) permite piloților să ajusteze fără efort diverse caracteristici ale vehiculului, inclusiv sistemul de control al suspensiei la frânare, transferul de greutate, sistemul de control al suspensiei la accelerația inițială și aderența în viraje, printre mulți alți parametri. Pentru cei care preferă o configurație fixă, reglarea manuală a amortizării prin compresie și revenire este disponibilă și prin meniul instrumentelor de bord.
CONTROLUL ANTI-WHEELIE
Sistemul de control al ridicării roții față reglabil independent încorporează informații de la unitatea de măsurare inerțială cu 6 axe (IMU) și oferă patru niveluri de reglare care pot fi adaptate stilului de condus, independent de modurile de pilotare.
CONTROLUL FRÂNEI DE MOTOR
Controlul frânei de motor este personalizabil în funcție de preferințele pilotului, completând maparea reglabilă a accelerației și permițându-vă să ajustați senzația motorului în funcție de propriul stil de pilotare și de condiții.
CONTROLUL ALUNECĂRII LA FRÂNARE
Disponibilă doar în modul „Track”, funcția Brake Slide Assist optimizează calibrarea sistemului ABS pentru pilotarea pe circuit, permițând o alunecare mai mare a roții față și o ridicare mai pronunțată a roții spate pentru a maximiza performanța pe circuit, oferind în același timp o plasă de siguranță în cazul unor condiții neașteptate
ÎMBUNĂTĂȚIRI ALE PERFORMANȚEI
Cu 5 moduri de rulare distincte (Rain, Road, Sport, Track, Rider), ABS optimizat pentru viraje și sistem de control al tracțiunii optimizat pentru viraje comutabil, precum și sistemul quickshifter Triumph Shift Assist pentru schimbarea treptelor în sus și în jos, toate disponibile în echiparea standard, Speed Triple are toate caracteristicile avansate pentru a maximiza performanța și siguranța în toate condițiile.
PERFORMANȚĂ TRIPLĂ SUPREMĂ
PUTERE ȘI CUPLU FĂRĂ RIVAL
Mai puternic ca niciodată, motorul triplu de 1160 cmc oferă o accelerație și performanță implacabile, cu 183 CP la 10.750 rpm și 128 Nm la 8.750 rpm.
EVACUARE CONFIGURATĂ PENTRU PERFORMANȚĂ
Un nou sistem de evacuare cu circulație rapidă și o tobă compactă și ușoară optimizează ieșirea gazelor arse și centralizează masa pentru a îmbunătăți performanța, menținând în același timp semnatura răgetului triplu al modelului Speed Triple.
TOBĂ AKRAPOVIČ DISPONIBILĂ OPȚIONAL
Mai ușoară și cu și mai multă atitudine, toba opțională Akrapovič are un înveliș exterior și un suport de montare din titan, completate de un capac din fibră de carbon și logo-ul Akrapovič gravat cu laser.
PERFORMANȚĂ RAFINATĂ, CU RĂSPUNS RAPID
Cu un răspuns instantaneu al accelerației însoțit de o livrare a puterii fără efort, motorul cu trei cilindri al modelului Speed Triple oferă combinația perfectă de cuplu la turație joasă și putere la turație maximă, pentru performanțe amețitoare pe șosea și pe pistă.
DESIGN DE INSPIRAȚIE COMPETIȚIONALĂ
Încorporând toate cunoștințele și experiența acumulate în timpul dezvoltării motorului Triumph Moto2™, motorul Speed Triple 1200 RS a fost proiectat pentru a fi puternic și durabil, și totodată compact și ușor.
MANEVRABILITATE PRECISĂ CA O LAMĂ
SUSPENSIE ÖHLINS SMARTEC3
Dispunând de tehnologia inovatoare „spool valve” pentru o reglare și mai rapidă și un confort îmbunătățit, tehnologia semiactivă Öhlins® SmartEC3 de ultimă generație monitorizează și ajustează în permanență caracteristicile de amortizare ale suspensiei pentru a oferi o manevrabilitate perfect adaptată, precisă și dinamică, indiferent dacă atingeți apexul pe circuit sau croșetați prin curbele de pe drumurile preferate.
PRECIZIE ȘI CONTROL
Pentru un nivel superior de precizie și control, Speed Triple 1200 RS dispune de un amortizor de direcție reglabil, oferind o manevrabilitate fluidă și previzibilă în orice situație.
POZIȚIE IMPUNĂTOARE DE CONDUCERE
Proiectată cu atenție, cu un ghidon ușor mai lat și mai înalt, poziția sportivă și verticală a roadsterului asigură echilibrul perfect între agilitate și control. Noul triunghi al punctelor de contact ale motociclistului cu motocicleta și profilul îngust al șeii oferă o conexiune intuitivă și fără efort cu motocicleta, lucrând în armonie pentru a oferi manevrabilitate precisă și confort real.
PERFORMANȚĂ GATA DE CIRCUIT
Completând în mod expert suspensia semiactivă Öhlins Smart EC3, etrierele Brembo Stylema® și maneta reglabilă Brembo MCS oferă o putere de frânare considerabilă și o senzație personalizabilă, chiar și în timpul celor mai solicitante experiențe de pilotare. Anvelopele Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 oferă performanță de competiție într-o anvelopă complet legală pentru stradă, cu un design bi-component pentru aderență, stabilitate și durabilitate optimizate.
DESIGN PENTRU GREUTATE REDUSĂ
La doar 199 kg gata de drum, Speed Triple 1200 RS este proiectat pentru greutate redusă și performanțe ridicate. Elementul central al designului este cadrul twin-spar din aluminiu, iar noile roți ușoare reduc forțele giroscopice pentru viraje mai rapide și o agilitate mai mare, făcând ca virajele să fie parcurse fără efort.
DESIGNUL EMBLEMATIC SPEED TRIPLE
PREZENȚĂ INCONTESTABILĂ
Cu linii ascuțite și o poziție hotărâtă, Speed Triple este construit pentru a ieși în evidență. Designul minimalist al codiței integrează perfect stopul și suportul pentru plăcuța de înmatriculare, în timp ce rezervorul sculptural oferă o prezență atletică pentru o siluetă izbitor de frumoasă.
DESIGN SEMNĂTURĂ
Preluând elemente din ADN-ul de peste 30 de ani al designului Speed Triple, farurile duble caracteristice și bascula monobraț întăresc stilul modern și agresiv al motocicletei, împreună cu intenția sa serioasă de performanță.
EVOLUȚIA DESIGNULUI
Prin evoluția designului pentru un aspect și mai sportiv, un nou carenaj pentru șaua pasagerului accentuează partea posterioară a motocicletei. Noile jante nu numai că arată extraordinar, dar sunt și mai ușoare, pentru performanțe și mai dinamice și mai agile.
DESIGN ÎNDRĂZNEȚ
Noile scheme de culori îndrăznețe și noua grafică izbitoare accentuează designul puternic. Noile juguri necesare susținerii unui ghidon mai lat și amortizorului de direcție adăugat sunt finisate în tonuri negre sofisticate și discrete.
FINISARE IMPECABILĂ
Atenția la detalii, calitatea construcției și nivelul general de finisare sunt de neegalat. De la oglinzile izolate de vibrații plasate pe capetele ghidonului până la bascula meticulos sculptată, designul modelului Speed Triple echilibrează estetica îndrăzneață cu funcționalitatea utilă.
PACHETUL COMPLET
RĂMÂNEȚI CONECTAT
Designul intuitiv al interfaței instrumentelor de bord TFT de 5” oferă acces instantaneu la toate informațiile-cheie, permițându-vă să rămâneți concentrat pe senzațiile pilotării. Sistemul de conectare My Triumph prezent în dotarea standard permite navigarea turn-by-turn, precum și controlul telefonului și al muzicii.
COMENZI INTUITIVE
Posibilități de reglare imediat accesibile. Sistemul de control al vitezei de croazieră complet reglabil micșorează efortul la drumurile lungi, iar blocurile comenzilor retroiluminate vă ajută să vă concentrați la drum în condiții de vizibilitate redusă.
BATERIE UȘOARĂ
Fiecare gram contează în urmărirea zecimilor de secundă pe circuit. Bateria cu litiu-ion a modelului Speed Triple este semnificativ mai ușoară față de o baterie convențională, contribuind la îmbunătățirea agilității și performanțelor.
AVERTISMENT LA DECELERAREA DE URGENȚĂ
Pentru a avertiza ceilalți participanți la trafic în caz de frânare bruscă și decelerare rapidă, noua funcție de avertizare pentru decelerarea de urgență activează o iluminare intermitentă de înaltă frecvență a stopului.
COMPLET FĂRĂ CHEI
Speed Triple 1200 RS dispune de acționare fără cheie pentru contact, blocarea direcției și bușonul rezervorului de combustibil. Pentru o securitate sporită atunci când sunteți departe de motocicletă, funcționalitatea wireless poate fi dezactivată cu ușurință prin apăsarea unui singur buton.
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Răcire pe lichid, 12 valve, DOHC, 3 cilindri în linie |
Capacitate | 1160 cc |
Alezaj | 90.0 mm |
Cursa | 60.8 mm |
Raport de compresie | 13.2:1 |
Putere maximă EC | 183 PS / 180.5 bhp (134.6 kW) @ 10,750 rpm |
Cuplu maxim EC | 128 Nm @ 8,750 rpm |
Sistem | Injecție secvențială multipunct cu control electronic al accelerației |
Evacuare | Sistem de galerii de inox 3-in-1 cu amortizor primar plasat în partea inferioară și tobă Akrapovič montată lateral |
Transmisie finală | Lanț X-ring |
Ambreiaj | Umed, multi-disc, slip |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Cadru de aluminiu de tip twin spar, subcadru de aluminiu fixat cu șuruburi |
Basculă | Aluminiu, single-side |
Roata față | Aluminiu turnat, 17 x 3.50 in |
Roata spate | Aluminiu turnat, 17 x 6.00 in |
Anvelopa față | Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 120/70ZR17 58W |
Anvelopa spate | Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 190/55ZR17 75W |
Suspensia față | Furcă Öhlins inversată de 43mm complet reglabilă, cursa de 120mm, sistem electronic SmartEC3 OBTi pentru reglarea amortizării la compresie și revenire |
Suspensia spate | Amortizor spate monoshock cu articulație, cursa roții 120mm, sistem electronic SmartEC3 OBTi pentru reglarea amortizării la compresie și revenire |
Frâne față | Discuri duble flotante de 320mm Etriere Brembo Stylema monobloc, OC-ABS, cilindru master radial Brembo MCS. |
Frâne spate | Disc de 220mm. Etrier Brembo cu pistonașe duble, OC-ABS. |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Instrumente de bord TFT de 5” full color |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | 810 mm |
Înălțime fără oglinzi | 1085 mm |
Înălțime la șa | 830 mm |
Ampatament | 1445 mm |
Rake | 23.9 º |
Trail | 104.7 mm |
Capacitatea rezervorului | 15.5 L |
Greutatea la plin | 199 kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Consum de combustibil | 51.4 mpg (5.5L/100km) |
Emisiile de CO2 | 127 g/km EURO 5+ Emisiile de CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu regulamentul 168/2013/EC. Valorile pentru consumul de combustibil sunt derivate din condiții de testare specifice și sunt prezentate doar în scopuri comparative. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele reale din timpul conducerii. g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 16 000 km (10 000 mile) sau 12 luni, oricare survine mai întâi |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dotări standard | |
Suspensie semi-activă Öhlins SmartEC3 | |
Sistem de control anti-wheelie cu 4 niveluri de intervenție | |
Controlul frânei de motor | |
Sistem de asistență pentru alunecarea roților (în modul Track) | |
Moduri de rulare dinamice: Rain, Road, Sport, Track, Rider (Ploaie, Șosea, Sport, Circuit, Pilot) | |
Amortizor de direcție reglabil | |
Quickshifter Triumph Shift Assist pentru asistență la schimbarea treptelor de viteză în sus și în jos | |
Sisteme comutabile pentru controlul optimizat al tracțiunii în viraje și ABS optimizat pentru viraje | |
Avertisment pentru decelerarea de urgență | |
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră complet reglabil | |
Sistem keyless integral cu opțiune de dezactivare | |
Far dual cu LED și stop distinctiv | |
Baterie ușoară Li-Ion | |
Ecran TFT de 5 inci, lipit prin tehnologie „optical bonding” | |
Sistem de conectare My Triumph cu integrare smartphone. | |
Oglinzi montate pe capetele ghidonului cu amortizare a vibratiilor |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Accesorii opționale | |
Toba Akrapovič de titan | |
Geantă de rezervor și de codiță cu sistem quick release | |
Protecții pentru cadru și furcă | |
Rezervoare prelucrate pentru lichidul de frână | |
Semnalizatoare derulante | |
Plus multe altele |