- Home
- For The Ride
- Factory visitor experience
Experiența de vizitare a fabricii
Vizitați reședința Triumph pentru a afla întreaga poveste legendară. Triumph Factory Visitor Experience funcționează în Hinckley și oferă o perspectivă incredibilă asupra celui mai emblematic producător de motociclete din Marea Britanie.
factory tours
England, Hinckley
Tururile noastre de fabrică au o durată de 90 de minute și costă 28 de lire sterline de persoană.
Rezervările pot fi făcute online cu ajutorul unui card de credit sau de debit. Deținătorii de vouchere sunt rugați să apeleze numărul de telefon 01455 453088.
Tururile publice au loc de miercuri până duminică, la orele 10.00, 11.00, 13.00 și 13.30.
EXPOZIȚIE
Actualizată în mod regulat pentru a reflecta evoluția constantă a acestei mari mărci britanice, expoziția Triumph este o destinație perfectă pentru călătorii și se poate vizita gratuit.
DESCOPERIȚI MAI MULT1902 CAFÉ
Triumph Factory Visitor Experience găzduiește, de asemenea, cafeneaua noastră 1902, unde vă puteți relaxa și bucura de o cafea în stil barista și de băuturi răcoritoare în timpul vizitei dumneavoastră.
DESCOPERIȚI MAI MULTEVENTS
De la Bike Nights la Meet Ups, avem o serie de evenimente care au loc pe parcursul anului în cadrul fabricii.
DESCOPERIȚI MAI MULTTururi de fabrică
Aruncați o privire în culise în cadrul unui tur de grup de 90 de minute al fabricii. Sau rezervați un pachet privat "Full Works" pentru o experiență pe deplin imersivă.
DESCOPERIȚI MAI MULTMAGAZIN
Magazinul nostru de suveniruri prezintă o gamă în continuă schimbare de îmbrăcăminte marca Triumph, precum și cadouri și suveniruri pentru a vă aminti de vizita dumneavoastră.
DESCOPERIȚI MAI MULTINFORMAȚII PENTRU VIZITATORI
Tot ce trebuie să știți pentru a beneficia la maximum de vizita dumneavoastră.
DESCOPERIȚI MAI MULTMomentele care definesc Triumph
- 1900 - 1939
- 1940 - 1959
- 1960 - 1989
- 1990 - 2009
- 2010 - Prezent
Întemeierea unei industrii
1900 - 1939
Geniu
1940 - 1959
Succes pe circuit
1960 - 1989
REVENIREA
1990 - 2009
UN VIITOR ÎNDRĂZNEȚ
2010 - prezent
1900 - 1939
1900 - 1939
1902: PRIMUL TRIUMPH
Este produs primul Triumph, cunoscut ulterior sub numele de No. 1. Proiectat de inginerul Mauritz Schulte, este echipat cu un motor Minerva de 2,2 CP de fabricație belgiană.
1900 - 1939
1900 - 1939
1907: PRODUCȚIA DE MOTOCICLETE AJUNGE LA 1.000 DE UNITĂȚI
Pe măsură ce producția anuală de motociclete ajunge la 1.000 de unități, iar Triumph lansează un nou motor de 450 cmc care produce 3,5 CP, fabrica se mută într-o locație mai mare pe Priory Street din Coventry.
1900 - 1939
1900 - 1939
1908: TRIUMPH CÂȘTIGĂ TT-UL
După ce s-a clasat pe locul al doilea în prima ediție a Isle of Man TT din 1907, Jack Marshall câștigă cursa monocilindrelor pe un Triumph, cu o viteză medie de 40 de mile pe oră.
1900 - 1939
1900 - 1939
1915: PRIMA MOTOCICLETĂ TRIUMPH TYPE H "TRUSTY
Triumph începe să livreze motocicletele sale de 499 cmc de tip H "Trusty" către forțele aliate în primul război mondial. Până în 1918, 30.000 de motociclete cu un singur cilindru răcit cu aer erau în serviciul militar.
1900 - 1939
1900 - 1939
1927: FABRICA DIN COVENTRY
Fabrica Triumph din Coventry - care are în prezent o suprafață de 500.000 sq ft și peste 3.000 de angajați - atinge o producție anuală de 30.000 de unități.
1900 - 1939
1900 - 1939
1936: EDWARD TURNER
Întreprinderile Triumph în domeniul automobilelor și al motocicletelor sunt separate, iar cea din urmă este cumpărată de Jack Sangster. Acesta îl recrutează imediat pe Edward Turner ca designer șef al companiei.
1900 - 1939
1900 - 1939
1937: SPEED TWIN DEZVĂLUIT
Turner dezvăluie modelul Speed Twin de 498 cmc, capabil să depășească 145 km/h. Considerat de mulți ca fiind motocicleta britanică definitorie, acesta este motorul care va defini Triumph pentru mai bine de 40 de ani.
1940 - 1959
1940 - 1959
1942: O NOUĂ FABRICĂ ÎN MERIDEN
Începe producția la noua fabrică din Meriden. Mai mult de 50.000 de motociclete sunt vândute armatei în această perioadă.
1940 - 1959
1940 - 1959
1946: TIGER 100, SPEED TWIN & 3T
Compania se concentrează pe trei modele: Tiger 100 (condus de Ernie Lyons spre prima sa victorie la Manx Grand Prix din 1946), emblematicul Speed Twin și modelul mai mic pentru touring de 349 cmc 3T.
1940 - 1959
1940 - 1959
1953: THE WILD ONE
Marlon Brando conduce un Thunderbird 6T de 650 cmc din 1950 în filmul cu motocicliști proscriși „The Wild One“.
1940 - 1959
1940 - 1959
1955: 193MPH
Johnny Allen dă startul unei epoci incredibile de 15 ani de performanțe pentru Triumph, înregistrând 310 km/h (193MPH) pe Bonneville Salt Flats, pilotând "The Devil's Arrow", un streamliner construit de un trio de entuziaști texani și propulsat de un motor tunat Thunderbird de 650 cmc.
1940 - 1959
1940 - 1959
1959: T120 BONNEVILLE 650
Introducerea modelului T120 Bonneville 650. Numit în onoarea celebrei piste de sare, Bonneville este destinat să devină cel mai bine vândut twin britanic din toate timpurile.
1960 - 1989
1960 - 1989
1963: MAREA EVADARE
Un TR6 650 Trophy din 1962 este condus, lansat în saritură și prăbușit de Bud Ekins și Steve McQueen în filmul clasic din 1963 despre al doilea război mondial, Marea Evadare.
1960 - 1989
1960 - 1989
1966: 245 MPH!
Buddy Elmore câștigă probabil cea mai faimoasă cursă Daytona 200 din toate timpurile pe un Tiger de 500 cmc, pornind de pe ultima poziție a grilei de start. Vehiculul aerodinamic Gyronaut X-1 stabilește un record mondial de viteză de 394 km/h (245 mph) în timpul Bonneville Speed Week, propulsat de două motoare Triumph de 650 cmc.
1960 - 1989
1960 - 1989
1967: SUCCES PE CIRCUIT
Gary Nixon repetă isprava lui Elmore din 1966 cu o victorie în Daytona 200 pe un Tiger 100, iar John Hartle ajută cu obținerea mai multor succese în cursele din Isle of Man Production TT. Evel Knievel face faimosul salt peste fântânile de la Caesar's Palace din Las Vegas pe Bonneville T120 TT Special.
1960 - 1989
1960 - 1989
1968: TRIPLE de 750 cc
Lumea simte pentru prima dată gustul motorului Triple de 750 cmc, întrucât motorul revoluționar echipează Triumph Trident și BSA Rocket 3.
1960 - 1989
1960 - 1989
1969: Primul tur TT din toate timpurile mai rapid decât 100MPH
Malcolm Uphill câștigă Production TT pe Bonneville, înregistrând primul tur de circuit cu o viteză mai mare de 161 km/h pe o motocicletă de serie.
Sursa imaginii: Mortons Archive
1960 - 1989
1960 - 1989
1970: UPHILL ÎNVINGE DIN NOU
Uphill câștigă din nou Production TT, de data aceasta pe un Trident modificat de 750 cmc în trei cilindri. Înapoi la fabrică, se lansează gama T120 "cu ulei în cadru".
1960 - 1989
1960 - 1989
1975: COOPERATIVA MERIDEN
În ciuda celei de-a cincea victorii consecutive în TT de producție a modelului Trident de 750 cmc, cunoscut sub numele de Slippery Sam, și a formării Cooperativei Muncitorilor din Meriden, producția modelului Triumph Trident se încheie.
Sursa imaginii: FoTToFinders
1960 - 1989
1960 - 1989
1987: TOP SECRET
Dezvoltarea continuă în cel mai mare secret, iar primul motor Triumph nou - un motor cu patru cilindri de 1.200 cmc - rulează pe bancul de testare de la noua fabrică din Hinckley.
Revenirea
Revenirea
Revenirea
Triumph revine în prim-plan la Salonul de la Köln, prezentând modelele fără carene Trident 750cc și 900cc în trei cilindri, Trident 750cc și 900cc în trei cilindri, Trophy 900cc în trei cilindri și 1200cc în patru cilindri, precum și sportivele Daytona 750cc în trei cilindri și 1000cc în patru cilindri
1990 - 2009
1990 - 2009
1996: DAYTONA T595
Daytona T595 intră în scenă, obținând liste lungi de rezervări datorită stilului său izbitor. O comandă devine cea de-a 50.000-a motocicletă care va fi fabricată la Hinckley.
1990 - 2009
1990 - 2009
1994: SPEED TRIPLE ȘI TIGER 900
Triumph se alătură sectorului de aventură cu Tiger 900 și își reînvie moștenirea de curse cu Speed Triple de 885 cmc, care concurează în seria de curse Speed Triple Challenge de la Donington Park. Peste Atlantic, se înființează Triumph Motorcycles America.
1990 - 2009
1990 - 2009
2000: REVINE BONNEVILLE
La un deceniu de la renașterea Triumph, emblematicul Bonneville revine în gama Triumph, atrăgând deopotrivă tradiționaliștii și motocicliștii mai tineri cu stilul său clasic, manevrabilitatea și funcționalitatea superbă.
1990 - 2009
1990 - 2009
2002: 100 ANI
Un incendiu de proporții distruge principala uzină de asamblare Factory 1. Factory 3, prima unitate Triumph din Thailanda, se deschide și începe să producă piese. Se lansează motocicleta supersportivă Daytona 600 cu patru cilindri.
1990 - 2009
1990 - 2009
2003: SUCCES PE CIRCUIT
Bruce Anstey câștigă Junior 600 pe Valmoto Daytona 600, aducând prima victorie în TT pentru Triumph după 27 de ani.
1990 - 2009
1990 - 2009
2006: DAYTONA 675
Începe producția unui model complet nou Daytona de 675 cmc, cu un motor Triple, care va câștiga mai multe premii supersport.
1990 - 2009
1990 - 2009
2007: STREET TRIPLE
Street Triple debutează în forță, oferind un amestec amețitor între stilul și divertismentul lui Speed Triple și performanța și manevrabilitatea lui Daytona 675. Fabrica 5 se deschide în Thailanda.
1990 - 2009
1990 - 2009
2008: CAMPIONII BRITANICI DE SUPERSPORT
Glen Richards încheie Campionatul Britanic de Supersport pe Triumph Daytona 675 MAP Embassy - oferind primul Campionat Britanic din epoca Hinckley pentru Triumph.
1990 - 2009
1990 - 2009
2009: STREET TRIPLE R
Triumph face prima sa mutare în sectorul "R" odată cu lansarea Street Triple R. Frânele și suspensiile cu specificații superioare ridică ansamblul de top al clasei la noi înălțimi.
2010 - prezent
2010 - prezent
2010: CRUISERUL ANULUI
Este lansată prima motocicletă cu transmisie prin curea a fabricii Triumph din Hinckley, Thunderbird 1600cc cu motor twin paralel. Motocicleta a impresionat suficient de mult revista americană Cycle World pentru a o vota "Cruiserul anului".
2010 - prezent
2010 - prezent
2012: 110 ANI
Triumph sărbătorește 110 ani în stil, deschizând în Brazilia, în timp ce vânzările anuale ajung pentru prima dată la 50.000 de motociclete la nivel mondial. Se lansează modelele complet noi Tiger Explorer și Trophy de 1215 cmc, precum și actualizări majore la Street Triple și Daytona.
2010 - prezent
2010 - prezent
2014: DIN NOU PE TREAPTA DE SUS
Gary Johnson obține o victorie palpitantă pe Insula Man, câștigând Supersport TT, iar Billy McConnell câștigă Campionatul Britanic Supersport - ambii conducând un Smiths Triumph Daytona 675R. În Statele Unite, Danny Eslick câștigă prestigiosul Daytona 200 pe Daytona 675R - obținând prima victorie pentru Triumph în 47 de ani.
2010 - prezent
2010 - prezent
2015: O LEGENDĂ RENĂSCUTĂ
Împreună cu lansarea unui nou Speed Triple și a motocicletei de aventură transcontinentală de ultimă generație, Tiger Explorer, Triumph a dezvăluit o familie Bonneville complet nouă pentru secolul XXI, cu modelele Street Twin de 900 cmc, Bonneville T120 și T120 Black de 1200 cmc și complet noile Thruxton și Thruxton R de 1200 cmc.
2010 - prezent
2010 - prezent
2016: FRUMUSEȚE BRUTALĂ
Lansat cu o seară incitantă de curse de drag racing și muzică live, noul Bonneville Bobber a oferit autenticitate fără egal, stil personalizat creat manual, inovație tehnică, precum și sunet și comportament de hot rod. Împreună cu noile Street Cup, Street Scrambler, Bonneville T100 și T100 Black, acesta duce gama noastră emblematică Modern Classics la un nivel cu totul nou.
2010 - prezent
2010 - prezent
2017: MOTORUL DE 765cc
Triumph a lansat gama multipremiată Street Triple cu un motor complet nou de 765 cmc și a anunțat un nou parteneriat cu Dorna pentru a furniza în exclusivitate un motor reglat pentru competiție bazat pe acesta pentru Campionatul Mondial Moto2™ începând cu sezonul 2019.
2010 - prezent
2010 - prezent
2018: REVIN DOUĂ LEGENDE
Odată cu dezvăluirea noului Speed Twin și a noului Scrambler 1200, două nume emblematice revin în gama Triumph, fiecare dintre ele aducând un nivel de specificații și capabilități care spulberă limitele clasei.
2010 - prezent
2010 - prezent
2019: DOBORÂND RECORDURI
Triumph revine în competițiile de top în calitate de furnizor oficial de motoare pentru Campionatul Mondial FIM Moto2™ cu o versiune de competiție a celebrului Street Triple de 765 cmc, obținând 16 recorduri pe tur, prima viteză maximă de 300 km/h și permițându-i lui Alex Marquez să câștige prima victorie istorică în campionatul cu "motoare Triumph".
2010 - prezent
2010 - prezent
2020: AVANTAJ TRIPLU
Alăturându-se gamei premiate de roadstere Triumph, Trident 660 a introdus o nouă dimensiune a distracției, caracterului și stilului. Cu avantajul performanței motorului în trei cilindri, tehnologia de top din clasa sa, manevrabilitatea agilă și costul redus al utilizării, Trident 660 este combinația perfectă pentru noua generație de motocicliști care intră în lumea Triumph.