Skip to main content

120 DE ANI DE

INOVAȚIE

Triumph project TE-1

 

 

INVENTÂND VIITORUL 

Renumită la nivel mondial pentru precizie, calitate și stil, compania Triumph a jucat un rol esențial în modelarea evoluției motocicletei, cu un angajament neobosit de a depăși limitele tehnologiei, performanței și designului pentru a oferi motocicleta perfectă pentru fiecare motociclist, în fiecare zi.

De-a lungul generațiilor, Triumph a jucat un rol fundamental în crearea lumii motocicletelor așa cum o cunoaștem astăzi, de la crearea unor platforme de motoare care au fost adoptate în întreaga lume, la inventarea și conducerea unor categorii și tehnologii complet noi, precum și la inspirarea unei întregi mișcări culturale care continuă să împărtășească pasiunea pentru tot ceea ce înseamnă motociclism până în prezent.

De la prima motocicletă twin paralel până la cea mai mare capacitate și cel mai mare cuplu de producție din lume, bogata istorie Triumph include primul streetfighter de fabrică, primul scrambler capabil de aventură, primul bobber care se conduce la fel de bine cum arată, prima motocicletă de stradă de ediție Moto2 TM, prima motocicletă sport cu injecție precum și singura marcă ce a doborât de patru ori recordul de viteză pe uscat pentru cea mai rapidă motocicletă.

 

 

 

 

Inovație în performanță 

Performanța motorului se află în centrul inovației tehnologice de la Triumph, pe dunele din deșert și pe pistele de curse, pe drumurile de țară și pe străzile din oraș.  Indiferent dacă motocicliștii își doresc o motocicletă mai lină, mai rapidă, mai puternică sau mai economică, inginerii de talie mondială de la Triumph lucrează neobosit pentru a îmbunătăți experiența de pilotaj Triumph și pentru a le oferi posesorilor libertatea de a avea acces la performanțe optime în fiecare ieșire.

Când vine vorba de valori mari, nimic nu se poate compara cu cel mai mare motor de motocicletă de serie din lume, magnificul Triumph Rocket 3. Motorul său cu trei cilindri în linie de 2,3 litri generează un cuplu maxim incredibil de 221 Nm, împingând Rocket 3 de la 0 la 60 mph într-un timp uimitor de 2,73 secunde - și totuși se comportă mai degrabă ca o motocicletă sport de performanță decât ca un cruiser. 

Căutarea de către Triumph a performanțelor extreme ale motoarelor impune ritmul și pe circuit, unde seria Moto2TM MotoGP cu motorul Street Triple 765 a stabilit noi recorduri pe tur la peste douăzeci de curse de Grand Prix și a devenit prima motocicletă Moto2 care a înregistrat o viteză maximă de peste 300 km/h. 

 

 

Triumph Rocket 3 and daytona 200 winner on Triumph daytona)

  

Inovație în stil  

 

 

Stilul emblematic Triumph este sinonim cu motociclismul. Dacă i-ai da unui copil un creion și l-ai ruga să deseneze o motocicletă, ar desena un Triumph.  

 

 

 

 

Triumph Bonneville T120

 

 

De la silueta atemporală imortalizată în săritura peste gardul de sârmă ghimpată a unui Bonneville pilotat de Steve McQueen, legendarul TR6 din filmul "The Great Escape", și de la modelul Thunderbird al lui Marlon Brando și celebra sa apariție în primul film cu motocicliști din toate timpurile, până la actualele și instantaneu recognoscibilele Speed Triple, Bobber și Tiger, impactul Triumph asupra întregii industrii a motociclismului nu are egal.

Lista de simboluri Triumph include unele dintre cele mai faimoase nume din lumea motociclismului, inclusiv Bonneville T120, denumită după modelul Triumph cu motor twin alimentat cu metanol, care a doborât recordul de viteză de la Bonneville Salt Flats; Hurricane X75, considerată prima motocicletă personalizată din fabrică din lume; legendarul model H, "Trusty Triumph"; Speed Twin, capodopera lui Edward Turner, care a transformat lumea motocicletelor; Daytona 675, arma de competiție Triumph super sport, și Scrambler 1200, modelul preferat de James Bond.

 

 

Triumph 2006 Daytona 675)

 

 

INOVAȚIA ÎN CONTROL

Strategia Triumph de tehnologie ponderată și integrată, concentrată pe oferirea lucrurilor pe care motociclistul le dorește, le apreciază și de care are nevoie, încorporează un etos concentrat pe motocicleta în ansamblul ei.  Acest lucru a fost la fel de adevărat pentru conducerea tehnică și inovatoare a proiectantului Val Page în anii 1930, ca și pentru echipa de astăzi, lider în industrie, aflată la sediul central global Triumph din Hinckley. 

Triumph aplică sisteme sofisticate de management electronic și sisteme de asistență la pilotaj pe toate modelele, inclusiv funcții precum controlul avansat al tracțiunii, moduri de pilotaj comutabile și ABS multi-canal, toate acestea pentru a îmbunătăți și mai mult rularea și pentru a aduce beneficii de siguranță și control sporite. 

Printre noile progrese tehnologice se numără Blind Spot Radar, controlul tracțiunii în viraje optimizate și ABS cu unitate de măsurare inerțială, suspensie semi-activă, instrumente de bord TFT cu conectare MyTriumph integrată, moduri de rulare dinamice, operare fără cheie, iluminare completă cu LED-uri, mânere și scaune încălzite, monitorizare a presiunii în pneuri, sistem de pornire din pantă, cruise control, comutatoare iluminate și un sistem de imobilizare detașabil.

 

 

TFT display, brake light and illuminated handlebar switches)

 

 

INVENTÂND VIITORUL 

Permanent în mișcare, Triumph se îndreaptă în mod constant spre un viitor mai bun, dezvoltând noi tehnologii și aplicând noi inovații, concentrându-se întotdeauna pe obținerea unei călătorii perfecte.   

 

 

Odată cu lansarea noului nostru Tiger 1200, a viitoarelor motociclete de competiție MX și Enduro și a parteneriatului nostru strategic cu Bajaj pentru a crea motociclete de capacitate mai mică, viitorul pentru Triumph și fanii săi din întreaga lume va fi la fel de interesant și bogat ca și în ultimii 120 de ani.

 

 

 

 

Triumph tiger 1200 rally pro