TF 450-E In Detail
Triumph TF 450-E În detaliu

Motor de înaltă performanță pentru putere maximă în competiții
Motorul monocilindru de 450 cmc răcit cu lichid al modelului TF 450-E oferă 57 CP și un cuplu de 48 Nm pentru performanțe enduro de vârf. Curba sa liniară de putere asigură o accelerație lină în condiții variate, de la urcări tehnice la linii drepte de mare viteză.
Cutie de viteze de precizie pentru un transfer fluid al puterii
Cutia de viteze cu șase trepte cu rapoarte optimizate pentru competiție oferă schimbări de treaptă fluide în sus și în jos fără ambreiaj, ajutând piloții să-și mențină impulsul în timpul secțiunilor tehnice și al tranzițiilor rapide.
Sistem de răcire pentru performanță optimă
Radiatorul de mare capacitate și ventilatorul auxiliar de răcire asigură performanțe stabile ale motorului, prevenind supraîncălzirea în timpul pilotării prelungite în condiții solicitante.
Putere pe care vă puteți baza
Proiectat să exceleze pe pantele abrupte, pe liniile drepte de mare viteză și în mediul competițional de performanță, TF 450-E oferă performanțe fiabile, cursă după cursă.
Inerție îmbunătățită pentru tracțiune superioară
Arborele cotit și biela echilibrate cu precizie asigură un control al tracțiunii și o conexiune cu roata spate excepționale. Acest aspect îmbunătățește aderența pe suprafețele friabile și neuniforme, asigurând stabilitatea motocicletei în timpul urcărilor tehnice și pe terenuri dificile.
Transmitere optimizată a puterii pentru performanțe de vârf
Sistemele avansate de injecție și aprindere se adaptează continuu la condițiile de mediu, gestionând eficient puterea pentru un răspuns precis al accelerației și performanțe susținute pe parcursul etapelor lungi de competiție.
Componente durabile pentru fiabilitate de lungă durată
Supapele din titan, pistonul din aluminiu forjat și componentele acoperite cu DLC (acoperiri pe bază de carbon cu caracteristici asemănătoare cu ale diamantului) asigură o durabilitate excepțională, permițând utilizarea la turații ridicate fără a compromite fiabilitatea—chiar și în cele mai dure condiții de cursă.

Suspensie reglată pentru competiție pentru un control excepțional
Furca KYB de 48 mm cu arc, complet reglabilă, cu amortizare a compresiei și revenirii, oferă un nivel ridicat de reglare pentru diferite terenuri, de la piste noroioase la poteci stâncoase.
Suspensie frontală personalizabilă pentru adaptabilitate
Furca KYB este special reglată pentru activitatea enduro, asigurând tracțiune maximă și încrederea pilotului în terenuri cu pietriș, pietre și șanțuri. Se pot face ajustări în funcție de greutatea motociclistului și de stilul de pilotare.
Suspensie spate reglată cu precizie pentru aderență maximă
Un amortizor spate KYB piggyback de tip „3-way”, cu compresie reglabilă la viteză mare și mică precum și amortizare reglabilă în revenire oferă o manevrabilitate cu răspuns rapid în condiții schimbătoare ale terenului.
Feedback frontal cu răspuns rapid pentru o pilotare plină de încredere
Geometria suspensiei optimizată pentru competiții asigură un feedback precis al părții frontale, permițându-le piloților să facă ajustări rapide pentru a trece peste obstacole și a menține controlul.
Distribuție optimizată a maselor pentru manevrare agilă
Cadrul ușor cu coloană din aluminiu și centrul de greutate coborât sporesc stabilitatea la viteză mare și controlul direcțional precis.
Șasiu construit pentru a rezista
Cadrul sudat manual prin procedeul TIG oferă echilibrul perfect între rezistență și flexibilitate, oferind performanță continuă în fiecare etapă de competiție.

Design orientat spre pilot pentru control maxim
Designul ergonomic permite perioade îndelungate de pilotare, cu o manevrabilitate intuitivă și receptivă care se simte natural de la primul la ultimul tur.
Triunghi optimizat al punctelor de contact ale pilotului cu motocicleta, pentru reducerea oboselii
Poziționarea ghidonului, a șeii și a scărițelor minimizează oboseala, îmbunătățește controlul în timpul virajelor strânse și reduce tensiunea pilotului în timpul perioadelor prelungite de stat în picioare.
Înălțimea la șa perfectă pentru o controlare tehnică
O înălțime la șa de 955 mm oferă o gardă la sol esențială menținând în același timp o înălțime accesibilă pentru punerea picioarelor la sol în secțiunile tehnice.
Cadru ușor pentru o viteză de răspuns îmbunătățită
Designul cadrului din aluminiu îmbunătățește răspunsul rapid, permițând intervenției precise a pilotului să se traducă în mod direct într-o manevrabilitate agilă și plină de încredere.
Poziționare personalizabilă a ghidonului pentru o potrivire individuală
Ghidonul Pro Taper ACF Carbon Core cu prinderi reglabile permite piloților să ajusteze poziționarea pentru confort și performanță optime.
Ergonomie Enduro care durează
Manșoanele ODI cu profil half-waffle și sistem de blocare oferă aderență și durabilitate excepționale, asigurând controlul în toate condițiile. Husa de șa Pyramid oferă o aderență excelentă atât în condiții uscate, cât și umede.

Control inteligent al tracțiunii pentru aderență superioară
Sistemul avansat de control al tracțiunii monitorizează alunecarea roții spate și modulează puterea transmisă pentru a menține aderența, chiar și pe teren accidentat sau alunecos.
Launch Control pentru starturi rapide ca fulgerul
Sistemul „launch control” optimizat gestionează livrarea cuplului pentru a maximiza tracțiunea, ajutându-i pe piloți să obțină starturi uniforme și competitive.
Quickshifter pentru schimbări fluide ale treptelor de viteză
Quickshifter-ul proiectat de Triumph permite schimbări fluide fără ambreiaj în trepte superioare, între treapta a doua și a cincea, păstrând elanul în timpul secțiunilor critice ale cursei.
Configurații de mapare duale, pentru putere adaptabilă
Piloții pot comuta din mers între două configurații de mapare distincte ale motorului—una pentru performanțe agresive, cealaltă pentru o execuție mai lină și mai controlată pe teren tehnic.
Interfață intuitivă de control
Comenzile montate pe ghidon dispun de butoane iluminate pentru reglaje rapide și ușoare, chiar și atunci când călătoriți în condiții de iluminare redusă.
Sisteme inteligente pentru o pilotare mai inteligentă
Afișajul vitezometrului digital oferă informații în timp real, inclusiv temperatura motorului, distanța parcursă și treapta curentă de viteză, ajutând piloții să rămână informați fără distrageri.

Estetică pregătită pentru competiții, pentru un aspect distinctiv
Liniile tăioase și postura agresivă a motocicletei proiectează performanță și scop, cu fiecare detaliu proiectat pentru beneficii practice.
Carenaje minimaliste pentru eficiență ușoară
Carenajele ușoare și rezistente din polipropilenă reduc masa și oferă acces ușor pentru întreținere.
Galbenul emblematic Triumph Performance Yellow, pentru impact maxim.
Grafica îndrăzneață în negru, alb și Performance Yellow oferă o prezență distinctivă și inconfundabilă pe linia de start.
Iluminare LED robustă pentru activități de enduro
Luminile LED compacte și integrate sporesc vizibilitatea în condiții de luminozitate scăzută și oferă durabilitatea robustă necesară pentru mediile enduro solicitante.
Componente premium pentru un aspect impecabil
Componentele premium, inclusiv frânele Brembo, roțile D.I.D DirtStar și anvelopele Michelin Enduro 2, combină performanța de top cu stilul de inspirație competițională.
Cu stil pentru victorie
TF 450-E întruchipează angajamentul Triumph față de excelența enduro, cu un design bine definit, care arată rapid și în staționare, și care domină traseele în mișcare.
Enduro
THE TOUGHER IT IS, THE BETTER IT GETS.