NOUL TF 250-E

Motorul
Stabilind un punct de referință prin valorile de vârf ale puterii și cuplului în clasa sa, noul motor enduro de 250 oferă o curbă de putere fermă și liniară și o plajă de cuplu extinsă și utilizabilă. Acesta excelează în secțiunile tehnice cu viteză redusă, dispunând de un cuplu de 28 Nm și 43 CP, cu o turație maximă a motorului de 12.800 rpm.

Șasiu
Cadru ușor cu coloană din aluminiu proiectat pentru o agilitate fără efort—transformând schimbările rapide de direcție și secțiunile tehnice într-o experiență intuitivă și distractivă.

Suspensie
Furca KYB complet reglabilă și amortizorul spate oferă o aderență și stabilitate care inspiră încredere și o rulare plăcută în variatele condiții ale unei experiențe enduro.

Ergonomie
Design axat pe confort, cu un triunghi echilibrat al punctelor de contact ale pilotului—asigurând distracție și control pe tot parcursul zilei, fie că explorați trasee, fie că forțați mai mult în competiție.

CONSTRUIT PENTRU A EXPLORA. PROIECTAT PENTRU AGILITATE

Performanță de precizie cu agilitate dinamică
TF 250-E oferă o putere cu răspuns rapid și ușor de gestionat, cu un caracter hotărât—perfect adecvat pentru secțiunile tehnice, provocările enduro strânse și piloții care caută o performanță distractivă și accesibilă.
- Inerție crescută pentru o livrare lină a puterii.
- Sisteme optimizate de alimentare și aprindere.
- Componente de motor durabile pentru cerințele Enduro.
- Cutie de viteze cu răspuns rapid pentru suprafețele tehnice.
- Sistem de răcire pentru performanță constantă.
Putere în care puteți avea încredere.

Agilitate și răspuns rapid pe orice teren
Agilitate ușoară cu manevrabilitate stabilă și previzibilă—modelul TF 250-E este optimizat pentru performanțe tehnice de enduro și pentru un control facil pentru pilot pe terenuri variate.
- Suspensie reglată pentru enduro pentru control maxim.
- Suspensie față adaptabilă pentru condiții variabile.
- Suspensie spate cu răspuns rapid pentru o pilotare cu încredere.
- Feedback frontal pentru o direcție precisă.
- Șasiu cu optimizare a maselor pentru manevrabilitate agilă.
Manevrabilitate construită pentru măiestria tehnică.

Proiectat pentru control și confort
Adaptat pentru o ergonomie accesibilă, prietenoasă cu pilotul—oferind entuziaștilor enduro încredere, confort și control pentru zilele lungi de explorare sau competiție.
- Geometrie axată pe pilot pentru agilitate enduro.
- Triunghi al punctelor de contact ale pilotului optimizat pentru mișcare fără efort.
- Înălțimea la șa perfectă pentru precizie tehnică.
- Cadru ușor pentru ajustări facile.
- Ghidon reglabil pentru confort personalizat.
Ergonomie care vă menține în mișcare.

Sisteme intuitive pentru performanță competitivă
Tehnologia ușor de utilizat face ca performanța să fie ușor de gestionat—oferindu-le motocicliștilor încredere pentru a aborda noi provocări și a-și îmbunătăți abilitățile.
- Controlul tracțiunii pentru aderență maximă.
- Sistem launch-control pentru starturi perfecte.
- Quickshifter pentru schimbări fluide ale treptelor de viteză.
- Configurații de mapare duale, pentru putere adaptabilă.
- Afișaj digital pentru informații în timp real.
Tehnologie avansată pentru o pilotare de competiție mai inteligentă.

Design distinctiv și cu un scop precis
Stilul atrăgător, dar cu un scop bine definit, face ca modelul TF 250-E să fie recunoscut instantaneu drept o motocicletă enduro capabilă și caracterizată prin performanță.
- Estetică inspirată de curse pentru atracție competitivă.
- Carenaj ușor pentru performanțe practice.
- Galbenul izbitor Triumph Performance.
- Iluminare LED robustă pentru activități de enduro.
- Componente premium pentru un finisaj impecabil.
Stilizat pentru performanță.

Sistem de management al motorului Athena
Triumph și Athena și-au unit vasta experiență în off-road pentru a crea o sinergie perfectă, rezultând în dezvoltarea unor noi strategii software cu un accent puternic pe manevrabilitate și tracțiune.
Sistemul de management al motorului pentru TF 250-E și TF 450-E utilizează un software complet personalizat. Acest nou sistem beneficiază de strategii de mapare și control al tracțiunii dezvoltate în colaborare de Triumph și Athena, special concepute pentru a îmbunătăți performanța și fiabilitatea.
Două hărți de motor selectabile permit adaptarea performanței la diferite condiții prin simpla apăsare a unui buton – oferindu-le riderilor un avantaj clar pentru a se adapta și a excela în condiții de cursă variate. Riderii pot comuta din mers între două hărți distincte: una pentru o performanță agresivă și cealaltă pentru o livrare a puterii mai lină și mai controlată pe teren tehnic. Hărți suplimentare pot fi adăugate prin modulul Wi-Fi opțional și aplicația Triumph MX Tune Pro.
SPECIFICAȚII
Specificații de curse, destinate utilizării pe circuite închise, zone private și evenimente specifice.
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | 1 cilindru, 4 timpi, SOHC |
Capacitate | 249.9 cc |
Alezaj | 78 mm |
Cursa | 52.3 mm |
Raport de compresie | 14.4 |
Putere maximă EC | 42.3 PS |
Cuplu maxim EC | 27.8 Nm |
Sistem | Dellorto 44 mm, accelerație pe cablu, injecție electronică (EFI) |
Evacuare | Single Silencer |
Transmisie finală | 13/52 |
Ambreiaj | Coș integrat din oțel, umed, multidisc hidraulic |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Aluminiu, cadru tip coloană vertebrală și dublu leagăn |
Basculă | Aluminium Fabrication |
Roata față | 21” x 1.6” |
Roata spate | 18” x 2.15” |
Anvelopa față | 90/90 - 21 |
Anvelopa spate | 140/80 - 18 |
Suspensia față | Furcă cu arc elicoidal KYB 48 mm, reglaj compresie/rebound, cursă de 300 mm |
Suspensia spate | Amortizor KYB cu arc, reglaj compresie (viteză mare și mică), reglaj rebound, cursă de 313 mm |
Frâne față | Disc simplu Galfer 260 mm, Brembo, 2 pistoane Ø24 mm, etrier flotant |
Frâne spate | Disc simplu Galfer Ø220 mm, Brembo, 1 piston Ø26 mm, etrier flotant |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Vitezometru, comutatoare multifuncționale |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | 836 mm |
Înălțime fără oglinzi | 1264 mm |
Înălțime la șa | 955 mm |
Ampatament | 1488mm [1497mm]* mm |
Rake | 26.8 º |
Trail | 113 mm |
Capacitatea rezervorului | 8.3 L |
Greutatea la plin | 114.2 kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dotări standard | |
Controlul tracțiunii | |
Control al lansării | |
Quick shifter | |
Două hărți de motor selectabile | |
Roți din aluminiu D.I.D. DirtStar | |
Anvelope Michelin Enduro 2 | |
Husă de șa antiderapantă Pyramid | |
Discuri Galfer | |
Tripleclamp-uri Neken | |
Ghidon ProTaper | |
Mânere ODI |

Enduro
THE TOUGHER IT IS, THE BETTER IT GETS.