SCRAMBLER 400 X
Cu manevrabilitatea sa agilă, performanțele de top în clasă și finisajul premium, Scrambler 400 X este cool și capabil.
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Liquid-cooled, 4 valve, DOHC, single-cylinder |
Capacitate | 398.15 cc |
Alezaj | 89.0 mm |
Cursa | 64.0 mm |
Raport de compresie | 12:1 |
Putere maximă EC | 40 PS / 39.5 bhp (29.4 kW) @ 8,000 rpm |
Cuplu maxim EC | 37.5 Nm @ 6,500 rpm |
Sistem | Bosch electronic fuel injection with electronic throttle control |
Evacuare | Stainless twin-skin header system with stainless steel silencer |
Transmisie finală | X-ring chain |
Ambreiaj | Wet, multi-plate, slip |
Cutie de viteze | 6 speed |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Hybrid spine/perimeter, tubular steel, bolt-on rear subframe |
Basculă | Twin-sided, cast aluminium alloy |
Roata față | Cast aluminium alloy 10 spoke, 19 x 2.5 in |
Roata spate | Cast aluminium alloy 10 spoke, 17 x 3.5 in |
Anvelopa față | 100/90-19 |
Anvelopa spate | 140/80-17 |
Suspensia față | 43mm upside down Big Piston forks. 150mm wheel travel |
Suspensia spate | Gas monoshock RSU with external reservoir and pre-load adjustment. 150mm wheel travel |
Frâne față | 320mm fixed disc, four-piston radial caliper, ABS |
Frâne spate | 230mm fixed disc, ByBreTM single piston floating caliper, ABS |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Analogue speedometer with integrated multi-function LCD screen |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | 901 mm |
Înălțime fără oglinzi | 1169 mm |
Înălțime la șa | 835 mm |
Ampatament | 1418 mm |
Rake | 23.2 º |
Trail | 108 mm |
Capacitatea rezervorului | 13 L |
Greutatea la plin | 179 kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Consum de combustibil | 3.5L/100km (80.7 mpg) |
Emisiile de CO2 | 83.8 g/km EURO 5 CO2 emissions and fuel consumption data are measured according to regulation 168/2013/EC. Figures for fuel consumption are derived from specific test conditions and are for comparative purposes only. They may not reflect real driving results. g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 10,000 miles (16,000km)/12 months (whichever comes first) |
Caracteristici
|
|
---|---|
Motor | Motorul plin de caracter și cu răspuns rapid al seriei TR-Series (conformitate cu normele Euro 5) |
Cutie de viteze | Cutie de viteze cu 6 trepte și ambreiaj cu asistență de cuplu |
Controlul tracțiunii | Accelerație "Ride-by-wire" cu control al tracțiunii comutabil |
ERGONOMIE | Înălțime impunătoare a șeii de 835 mm, talie subțire și ergonomie relaxată Scrambler |
Șasiu | Cadru ușor cu subcadru spate fixat cu șuruburi și basculă din aluminiu turnat |
Suspensie | Furcă inversată cu diametrul de 43 mm și monoamortizor spate cu preîncărcare reglabilă |
Frâne | Disc de 320 mm și etrier radial puternic cu ABS comutabil |
Instrumente | Vitezometru analogic cu afișaj LCD integrat cu funcții complete |
Lumini | Integral LED cu lumini de zi (DRL) și stop cu semnătură luminoasă |
Service | Interval de service de 16.000 km / 10.000 mile, lider în clasă |
Caracteristici
|
|
---|---|
Motor | Motorul plin de caracter și cu răspuns rapid al seriei TR-Series (conformitate cu normele Euro 5) |
Cutie de viteze | Cutie de viteze cu 6 trepte și ambreiaj cu asistență de cuplu |
Controlul tracțiunii | Accelerație "Ride-by-wire" cu control al tracțiunii comutabil |
ERGONOMIE | Înălțime impunătoare a șeii de 835 mm, talie subțire și ergonomie relaxată Scrambler |
Șasiu | Cadru ușor cu subcadru spate fixat cu șuruburi și basculă din aluminiu turnat |
Suspensie | Furcă inversată cu diametrul de 43 mm și monoamortizor spate cu preîncărcare reglabilă |
Frâne | Disc de 320 mm și etrier radial puternic cu ABS comutabil |
Instrumente | Vitezometru analogic cu afișaj LCD integrat cu funcții complete |
Lumini | Integral LED cu lumini de zi (DRL) și stop cu semnătură luminoasă |
Service | Interval de service de 16.000 km / 10.000 mile, lider în clasă |
ATITUDINE SCRAMBLER AUTENTICĂ
O ținută de drum decisă, silueta fără vârstă a unui Scrambler și profilul clasic al motorului Triumph. De la roți în sus, ADN-ul de design iconic al lui Scrambler 400 X este cât se poate de evident.
FINISARE ȘI DETALIERE
Carcasele negre marcate ale motorului acoperite cu pulbere, furcile rezistent anodizate în auriu, vopseaua de înaltă calitate și detaliile rafinate ale logo-ului asigură un finisaj de calitate superioară pe Scrambler 400 X.
CAPABILITATE ALL-ROAD
Protecții pentru motocicletă și motociclist. O apărătoare de noroi Scrambler mai lungă și protecție pentru carter, far și radiator, plus apărători de mâini, toate acestea contribuie la atitudinea all-road a modelului Scrambler 400 X.
ERGONOMIE PENTRU PILOT
O poziție de conducere impunătoare, cu ghidon larg reglabil și scărițe plate cu aderență ridicată, conferă modelului Scrambler 400 X atitudine și confort pe șosea, cu un control excelent în off-road.
ȘASIU ȘI SUSPENSIE
Șasiu și suspensie dedicate Scrambler, cu furcă inversată de 43mm de tip big-piston și monoamortizare spate reglabilă pentru o manevrabilitate sigură și agilă pe toate suprafețele.
ROȚI ȘI ANVELOPE
Jantele specifice Scrambler, ușoare, turnate din aluminiu, de 19 inch pe față și 17 inch spate, cu design în V al spițelor, cu anvelope de marcă premium, oferă încredere pe toate drumurile, indiferent de condiții.
FRÂNELE
Etrierul radial cu două pistonașe, cu conducte împletite, asigură o frânare puternică și progresivă, cu ABS Bosch comutabil, pentru o senzație și un control superbe atât pe șosea, cât și în afara ei.
TEHNOLOGIE MODERNĂ PENTRU PILOT
Instrumente elegante, cu un vitezometru clasic și un afișaj LCD complet, cu un indicator de viteză și informații cheie despre motociclist cu vizibilitate mare. Controlul comutabil al tracțiunii sporește siguranța și controlul off-road.
SECURITATE
Scrambler 400 X este echipat în mod standard cu un sistem de blocare a direcției și un sistem antifurt imobilizator. Un cip de securitate este integrat în cheia de contact pentru a face sigur că doar proprietarul poate porni motorul.
Emblematic
Emblematicul stil Scrambler și capabilități de top pentru o nouă generație de motocicliști Triumph.