NOUL SPEED TWIN 1200
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Răcire lichidă, 8 valve, SOHC, twin paralel cu manetoane decalate la 270° |
Capacitate | 1200 cc |
Alezaj | 97.6 mm |
Cursa | 80 mm |
Raport de compresie | 12.1:1 |
Putere maximă EC | 105 CP (77.2 kW) @ 7,750 rpm |
Cuplu maxim EC | 112 Nm @ 4250 rpm |
Sistem | Injecție multipunct cu control electronic al accelerației. Două moduri de rulare. |
Evacuare | Sistem de evacuare 2-in-2 din oțel inoxidabil periat cu tobe duble |
Transmisie finală | Lanț X-ring |
Ambreiaj | Ambreiaj asistat umed, multi-disc |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Oțel tubular cu leagăne din oțel |
Basculă | Dublate, aluminiu |
Roata față | Tubeless, 7 de spițe, 17” x 3.5” inci, jante de aluminiu |
Roata spate | Tubeless, 7 de spițe, 17” x 5,0” inci, jante de aluminiu |
Anvelopa față | 120/70 R17 |
Anvelopa spate | 160/60 R17 |
Suspensia față | Furcă Marzocchi inversată de 43 mm, cursă de 120 mm |
Suspensia spate | Amortizoare duble Marzocchi cu rezervoare externe și preîncărcare reglabilă, 116 mm cursa roții |
Frâne față | Discuri duble flotante Ø 320 mm, etriere radiale cu patru pistonașe, cu marca Triumph, OCABS |
Frâne spate | Disc unic de 220 mm, etrier flotant Nissin cu 2 pistonașe, OCABS |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Instrumente de bord LCD multifuncționale cu ecran TFT color |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | 792 mm |
Înălțime fără oglinzi | 1140 mm |
Înălțime la șa | 805 mm |
Ampatament | 1413 mm |
Rake | 22.4 º |
Trail | 91 mm |
Capacitatea rezervorului | 14.5 L |
Greutatea la plin | 216 kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Emisiile de CO2 | EURO 5+ Emisiile de CO2 și consumul de combustibil sunt măsurate în conformitate cu regulamentul 168/2013/EC. Valorile pentru consumul de combustibil sunt derivate din condiții de testare specifice și sunt prezentate doar în scopuri comparative. Este posibil ca acestea să nu reflecte rezultatele reale din timpul conducerii. g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 16 000 km (10 000 mile) sau 12 luni, oricare survine mai întâi |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dotări standard | |
ABS și sistem pentru controlul tracțiunii optimizate pentru viraje | |
Far cu LED și lumini de zi | |
2 moduri de rulare (Road, Rain) | |
Priză USB-C instalată în bord |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dotări opționale | |
Amortizor reglabil Ohlins | |
Kit de ghidon coborât | |
Manșoane încălzite | |
Kit pentru controlul vitezei de croazieră și lumini de zi | |
TPMS Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | |
Modul de conectare MyTriumph | |
Semnalizatoare LED derulante | |
Triumph Protect | |
Triumph Track |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Accesorii opționale | |
Semighidoane | |
Șa capitonată de tip glonț | |
Capac monopost | |
Plus multe altele |
ASPECT IZBITOR
Cu un aspect izbitor și lipsit de compromisuri, designul minimalist și elegant al modelului Speed Twin 1200 a evoluat. Rezervorul de combustibil înclinat, cu decupajele sale frontale adânci, este reliefat și musculos, în timp ce capacele minimaliste ale corpului de accelerație sunt finisate în aluminiu periat și integrate perfect în panourile laterale sculptate din cadrul posterior suplu. Dedesubt, carcasele angulare ale motorului sunt vopsite electrostatic cu pulbere neagră și sunt încadrate de o linie neîntreruptă a galeriilor de evacuare, care se transformă în două tobe de tip „megafon” înclinate în sus.
Caracteristicile moderne precum farurile și stopurile LED compacte cu semnătura lor luminoasă distinctivă sunt însoțite de accente clasice de design – de la aripioarele de răcire prelucrate de pe chiulasă până la tradiționalele amortizoare duble și o șa suplă dintr-o singură bucată. Completat de materiale și finisaje premium precum rama farului din aluminiu periat și protecțiile de călcâi, aspectul oferă un design contemporan cu un stil atemporal.
PERFORMANT
Echilibrat, natural și inspirând încredere, Speed Twin este construit pentru curbe.
Spațios, confortabil și antrenant, Speed Twin 1200 vă aduce ghidonul la îndemână, cu o înălțime la șa de 810 mm și o poziție naturală a picioarelor, asigurând o pilotare ușoară și intuitivă.
DINAMIC
Reglată pentru a oferi o agilitate de neegalat, cu conformitatea necesară pentru călătoriile din lumea reală, furca Marzocchi inversată de 43 mm este însoțită de amortizoare duble Marzocchi cu specificații înalte, cu rezervoare separate și preîncărcare reglabilă pentru o amortizare controlată cu precizie care oferă o experiență inspiratoare de încredere.
La frânarea puternică, grație etrierelor radiale de frână puternice, feedback-ul și controlul sunt pur sportive, în timp ce partea inițială a cursei suspensiei rămâne suplă pentru un confort deosebit atunci când suprafața nu este perfectă.
Anvelopele Metzeler Sportec M9RR cu specificații înalte sunt montate pe jante ușoare și elegante din aluminiu turnat cu 7 spițe, transpunând pe șosea capabilitățile dinamice ale modelului Speed Twin 1200 cu o combinație perfectă de aderență, stabilitate și agilitate.
AMEȚITOR
Performanțele sportive senzaționale sunt oferite de legendarul motor dublu Bonneville. Dispunând de cea mai recentă tehnologie, dar plin de caracter clasic, acest motor de 1.200 cmc dezvoltă o putere maximă de 105 CP la 7.750 rpm, cu un răspuns instantaneu datorită cuplului său bogat care atinge 112 Nm la 4.250 rpm. Și cu o coloană sonoră Bonneville profundă și distinctivă provenită de la tobele duble de tip „megafon”, vine și cu un sunet inconfundabil.
INSPIRÂND ÎNCREDERE
Adăugând capabilități moderne fără a dilua caracterul clasic Speed Twin, cea mai recentă tehnologie a fost integrată cu atenție pentru o mai mare încredere în toate condițiile. ABS-ul optimizat pentru viraje și controlul tracțiunii, ambele sensibile la înclinare, oferă liniște sufletească atunci când profitați la maximum de performanțele disponibile pe diferite suprafețe și condiții de rulare, iar cu două moduri de rulare - Road și Rain - această intervenție electronică, precum și maparea accelerației sunt adaptate pentru a asigura o experiență de rulare pură, cu percepție și control intuitive la fiecare ieșire.
FUNCȚIONALITATE CU STIL
Instrumentele de bord elegante cu un singur cadran prezintă două afișaje. Un ecran LCD amplu afișează toate informațiile cheie de pilotaj, cu viteza, turațiile motorului, indicatorul treptelor de viteză și nivelul de combustibil fiind vizibile toate dintr-o singură privire în orice condiții de iluminare. Dedesubt, ecranul TFT color integrat oferă informații despre modurile de pilotaj și alte funcții ale motocicletei și este compatibil cu navigația turn-by-turn și conectivitatea telefonică prin intermediul modulului My Triumph disponibil ca accesoriu. De asemenea, facilitează alimentarea dispozitivelor mobile externe datorită unei prize de încărcare USB-C practice, montată pe partea laterală a unității.