TIGER 1200 RALLY PRO
Aventură pură, avantaj absolut. Cea mai capabilă motocicletă de aventură de mare capacitate pe care o puteți cumpăra, Rally Pro vă va duce aventura la un alt nivel.
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
Capacitate | 1160 cc |
Alezaj | 90.0 mm |
Cursa | 60.7 mm |
Raport de compresie | 13.2:1 |
Putere maximă EC | 150PS / 148bhp (110.4kW) @ 9,000rpm (100PS rain mode) |
Cuplu maxim EC | 130 Nm @ 7,000 rpm |
Sistem | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Evacuare | Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer |
Transmisie finală | Shaft drive |
Ambreiaj | Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist |
Cutie de viteze | 6 speed |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe. |
Basculă | Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms. |
Roata față | Spoked (Tubeless). 21 x 2.15in. |
Roata spate | Spoked (Tubeless). 18 x 4.25in. |
Anvelopa față | Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL) |
Anvelopa spate | Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Suspensia față | Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 220mm travel. |
Suspensia spate | Suspensie Showa monoshock cu amortizare semi-activă cu o cursă de 220 mm, cu reglare electronică automată a preîncărcării și o nouă funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
Frâne față | Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir. |
Frâne spate | Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir. |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | 849mm Handlebars (984mm Handguards) mm |
Înălțime fără oglinzi | 1487mm (Low Screen) / 1547 (High Screen) mm |
Înălțime la șa | 875/895mm adjustable mm |
Ampatament | 1560 mm |
Rake | 23.7 º |
Trail | 112 mm |
Capacitatea rezervorului | 20 L |
Greutatea la plin | 250.0kg (90% fuel - mass in running order) kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Consum de combustibil | 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK) |
Emisiile de CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 10,000 miles/16,000 km or 12 months, whichever comes first |
CARACTERISTICI
ȘASIU
|
|
---|---|
Roți | Roți spițate tubeless ușoare, 21“ față / 18“ spate |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 20 litri din aluminiu |
Cric central | Not Included |
Suspensie Showa semiactivă | Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 220 mm, acum cu noua funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a motociclistului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
TEHNOLOGIE
|
|
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Included |
Asistent la schimbarea vitezelor | Asistent Triumph pentru schimbarea vitezelor (în sus și în jos) |
Asistență la pornirea în pantă | Included |
Moduri de pilotaj | Not Included |
Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | Opțiuni pentru accesorii |
Iluminare adaptivă pentru viraje | Included |
Iluminare integrală LED cu lumini de zi | Included |
Lumini LED auxiliare | Included |
Afișaj TFT al instrumentelor de bord, cu sistem de conectare My Triumph | Included |
ABS și controlul tracțiunii | Included |
CONFORTUL PILOTULUI
|
|
Protecție |
Protecții pentru mâini, protecție de aluminiu pentru baia de ulei, bare de protecție a motorului |
Manșoane încălzite | Included |
Șei încălzite pentru pilot și pasager | Opțiuni pentru accesorii |
GARANȚIE
|
|
Garanție | Not Included |
ȘASIU
|
|
---|---|
Roți | Roți spițate tubeless ușoare, 21“ față / 18“ spate |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 20 litri din aluminiu |
Cric central | Not Included |
Suspensie Showa semiactivă | Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 220 mm, acum cu noua funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a motociclistului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
TEHNOLOGIE
|
|
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Included |
Asistent la schimbarea vitezelor | Asistent Triumph pentru schimbarea vitezelor (în sus și în jos) |
Asistență la pornirea în pantă | Included |
Moduri de pilotaj | Not Included |
Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | Opțiuni pentru accesorii |
Iluminare adaptivă pentru viraje | Included |
Iluminare integrală LED cu lumini de zi | Included |
Lumini LED auxiliare | Included |
Afișaj TFT al instrumentelor de bord, cu sistem de conectare My Triumph | Included |
ABS și controlul tracțiunii | Included |
CONFORTUL PILOTULUI
|
|
Protecție |
Protecții pentru mâini, protecție de aluminiu pentru baia de ulei, bare de protecție a motorului |
Manșoane încălzite | Included |
Șei încălzite pentru pilot și pasager | Opțiuni pentru accesorii |
GARANȚIE
|
|
Garanție | Not Included |
MAI AVANSAT ȘI MAI RAFINAT
Pentru 2024, Tiger 1200 Rally Pro a fost semnificativ actualizat pentru a fi mai avansat și mai rafinat ca niciodată. Cu un control sporit la viteze reduse și cu un confort și ergonomie îmbunătățite.
FUNCȚIE DE REDUCERE ACTIVĂ A PREÎNCĂRCĂRII
În plus față de înălțimea reglabilă a șeii de 875-895 mm, funcția de reducere activă a preîncărcării poate coborî motocicleta cu până la încă 20 mm atunci când se oprește, în funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor.
MOTORUL
Indiferent dacă rulați pe șosea sau în afara acesteia, motorul T-plane actualizat oferă mai mult rafinament și îmbunătățirea preciziei și controlului la viteze mici, grație inerției crescute, echilibrului îmbunătățit și reglajelor revizuite.
SUSPENSIE SHOWA SEMI-ACTIVĂ
Tiger 1200 vine acum cu o funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere.
CONFIGURAȚIE ALL-ROAD SPECIFICĂ
Roata spițată tubeless față de 21" cu o gardă la sol îmbunătățită oferă o rulare la fel de hotărâtă precum arată, indiferent cât de dificil este traseul sau cât de accidentat este drumul.
BASCULA TRI-LINK
O combinație excepțională de greutate mai mică și rezistență mai mare, bascula Tri-link unică oferă o fiabilitate durabilă pe toate tipurile de drumuri, cu toate avantajele de întreținere redusă ale transmisiei prin cardan.
ASISTENT TRIUMPH PENTRU SCHIMBAREA VITEZELOR
Schimbările fluide, fără ambreiaj, în sus și în jos, ale cutiei de viteze cu șase trepte, contribuie la reducerea oboselii pilotului atât pe drumuri cât și în afara acestora.
SISTEM COMPLET DE ACCES FĂRĂ CHEIE
Sistemul avansat de acces fără cheie al modelului Tiger 1200 pentru pornire, deblocarea direcției și bușonul rezervorului vine cu o opțiune de dezactivare a funcționalității wireless pentru o securitate și mai mare atunci când vă aflați departe de motocicletă.
POZIȚIONARE OPTIMIZATĂ PENTRU GHIDON ȘI SCĂRIȚE
Confortabil pe șosea, impunător în afara ei. Ergonomia de pilotare a modelului Rally Pro a fost dezvoltată pentru o postură ideală în off-road și un confort sporit pe distanțe lungi.
FINISAJE PREMIUM
Cu o calitate a montajului și a finisajelor de top în categorie, aspectul robust al modelului Rally Pro și detaliile de calitate superioară sunt proiectate să dureze.
MODUL DE RULARE OFF-ROAD PRO
În plus față de cele cinci moduri de rulare regăsite pe GT Pro, Rally Pro vine cu un mod suplimentar "Off-Road Pro", care dezactivează complet ABS-ul și controlul tracțiunii pentru o conducere expertă pe toate tipurile de teren.