TIGER 1200 GT PRO
Cu manevrabilitate sublimă pe șosea și confort incredibil, GT Pro este noul punct de referință în motociclismul de aventură orientat spre șosea.
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Răcire pe lichid, 12 valve, DOHC, 3 cilindri |
Capacitate | 1160 cc |
Alezaj | 90.0 mm |
Cursa | 60.7 mm |
Raport de compresie | 13.2:1 |
Putere maximă EC | 150 CP (110,4 kW) la 9.000 rpm (100 CP în modul ploaie) |
Cuplu maxim EC | 130 Nm @ 7,000 rpm |
Sistem | Injecție secvențială multipunct cu control electronic al accelerației |
Evacuare | Sistem de galerii 3-in-1 cu amortizor primar plasat în partea inferioară și tobă montată lateral |
Transmisie finală | Transmisie prin cardan |
Ambreiaj | Hidraulic, umed, multi-disc, slip |
Cutie de viteze | 6 viteze |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Cadru din oțel tubular cu stabilizatoare din aluminiu forjat Subcadru din aluminiu, fixat cu șuruburi |
Basculă | Basculă dublă „Tri-Link“ cu brațe duble de torsiune din aluminiu |
Roata față | Aluminiu turnat, 19 x 3.0 in |
Roata spate | Aluminiu turnat, 18 x 4.25 in |
Anvelopa față | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Anvelopa spate | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Suspensia față | Furcă inversată Showa de 49 mm, damping semi-activ Cursă 200mm |
Suspensia spate | Suspensie Showa monoshock cu amortizare semi-activă cu o cursă de 200 mm, cu reglare electronică automată a preîncărcării și o nouă funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
Frâne față | Etriere radiale Brembo M4.30 Stylema monobloc, OC-ABS, discuri flotante duble de 320 mm. Cilindru principal radial reglabil Magura HC1 cu rezervor separat. |
Frâne spate | Etrier Brembo cu un singur pistonaș, OC-ABS, un singur disc de 282 mm. Cilindru principal spate cu rezervor separat. |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Instrumente de bord TFT de 7" în culori cu sistem de conectivitate My Triumph |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | Ghidon de 849 mm (984 mm cu apărătorile de mâini) mm |
Înălțime fără oglinzi | 1436 mm (parbriz coborât) / 1497 mm (parbriz înalt) mm |
Înălțime la șa | 850 mm/870 mm reglabilă mm |
Ampatament | 1560 mm |
Rake | 24 º |
Trail | 120 mm |
Capacitatea rezervorului | 20 L |
Greutatea la plin | 246,0 kg (90% combustibil - masa în stare de funcționare) kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Consum de combustibil | 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK) |
Emisiile de CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulamentul (UE) nr. 134/2014 Anexa VIII g/km g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 10.000 mile/16.000 Km sau 12 luni, oricare dintre acestea survine mai devreme. |
Executat de piloți profesioniști în condiții stricte și controlate. Nu imitați. Purtați întotdeauna echipament de protecție adecvat.
CARACTERISTICI
ȘASIU
|
|
---|---|
Roți | Jante ușoare turnate din aluminiu, 19“ față / 18“ spate |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 20 litri din aluminiu |
Cric central | Not Included |
Suspensie Showa semiactivă | Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 200 mm, acum cu noua funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a motociclistului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
TEHNOLOGIE
|
|
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Included |
Asistent la schimbarea vitezelor | Asistent Triumph pentru schimbarea vitezelor (în sus și în jos) |
Asistență la pornirea în pantă | Included |
Moduri de pilotaj | Not Included |
Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | Opțiuni pentru accesorii |
Iluminare adaptivă pentru viraje | Included |
Iluminare integrală LED cu lumini de zi | Included |
Lumini LED auxiliare | Included |
Afișaj TFT al instrumentelor de bord, cu sistem de conectare My Triumph | Included |
ABS și controlul tracțiunii | Included |
CONFORTUL PILOTULUI
|
|
Protecție | Apărători de mâini, scut de protecție din aluminiu |
Manșoane încălzite | Included |
Șei încălzite pentru pilot și pasager | Opțiuni pentru accesorii |
GARANȚIE
|
|
Garanție | Not Included |
ȘASIU
|
|
---|---|
Roți | Jante ușoare turnate din aluminiu, 19“ față / 18“ spate |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 20 litri din aluminiu |
Cric central | Not Included |
Suspensie Showa semiactivă | Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 200 mm, acum cu noua funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a motociclistului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
TEHNOLOGIE
|
|
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Included |
Asistent la schimbarea vitezelor | Asistent Triumph pentru schimbarea vitezelor (în sus și în jos) |
Asistență la pornirea în pantă | Included |
Moduri de pilotaj | Not Included |
Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | Opțiuni pentru accesorii |
Iluminare adaptivă pentru viraje | Included |
Iluminare integrală LED cu lumini de zi | Included |
Lumini LED auxiliare | Included |
Afișaj TFT al instrumentelor de bord, cu sistem de conectare My Triumph | Included |
ABS și controlul tracțiunii | Included |
CONFORTUL PILOTULUI
|
|
Protecție | Apărători de mâini, scut de protecție din aluminiu |
Manșoane încălzite | Included |
Șei încălzite pentru pilot și pasager | Opțiuni pentru accesorii |
GARANȚIE
|
|
Garanție | Not Included |
MAI AVANSAT ȘI MAI RAFINAT
Pentru 2024, Tiger 1200 GT Pro a fost actualizat semnificativ pentru a fi mai avansat și mai rafinat ca niciodată. Cu un control îmbunătățit la viteze reduse, o gardă la sol mai mare, cu un confort și o ergonomie îmbunătățite.
FUNCȚIE DE REDUCERE ACTIVĂ A PREÎNCĂRCĂRII
În plus față de înălțimea reglabilă a șeii de 850-870 mm, funcția de reducere activă a preîncărcării poate coborî motocicleta cu până la încă 20 mm atunci când se oprește, în funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor.
MOTORUL
Tehnologia T-Plane unică a motorului triplu oferă avantajele unui twin la viteză redusă și performanțele unui triplu în plaja superioară, cu o pilotare și mai agilă, mai incitantă și mai interesantă. Inerția crescută, echilibrul îmbunătățit și reglajele revizuite îmbunătățesc și mai mult răspunsul și percepția comportamentului motorului.
BASCULA TRI-LINK
Combinând greutatea redusă cu rezistența și durabilitatea, bascula unică Tri-link oferă toate avantajele de întreținere redusă ale transmisiei prin cardan și un standard în materie de manevrabilitate, percepție și control.
FRÂNE CU SPECIFICAȚII PREMIUM
Etrierele Brembo Stylema sunt cuplate la un cilindru master Magura pentru o putere de frânare avansată la viteze mari și precizie la viteze mici. ABS-ul optimizat pentru viraje adaugă siguranță și încredere.
ASISTENT TRIUMPH PENTRU SCHIMBAREA VITEZELOR
Reducerea oboselii pilotului este asigurată în dotarea standard de cutia de viteze cu șase trepte, cu schimbări de viteze fluide, fără ambreiaj.
CINCI MODURI AVANSATE DE RULARE
În plus față de modurile Rain, Road și Sport, GT Pro beneficiază de un mod Off-Road pentru un control sporit pe toate tipurile de teren și de un mod Rider, care poate fi configurat de utilizator pentru a se potrivi stilului și preferințelor de condus.
ERGONOMIE ÎMBUNĂTĂȚITĂ PENTRU PILOT
Pentru a spori și mai mult confortul excelent pe tot parcursul zilei, ultima generație are un profil mai plat al șeii, cu mai mult spațiu de mișcare pentru pilot. Poziționarea revizuită a scărițelor mărește garda la sol, iar maneta de ambreiaj mai lungă reduce oboseala pilotului.
FARURI ADAPTIVE
Cu un sistem de iluminare cu LED-uri care nu necesită întreținere și care include lumini de zi DRL, GT Pro dispune de far adaptiv pentru viraje și lumini auxiliare separate pentru o vizibilitate, siguranță și plăcere de condus sporite. Se pot aplica restricții de piață.
FINISAJ PREMIUM
Sofisticat, elegant și construit pentru a dura. GT Pro este disponibil în trei opțiuni de culori contemporane, fiecare cu o serie de detalii de design premium și finisaje de înaltă calitate.
CONFORT ȘI UTILITATE
GT Pro este plin de caracteristici concepute pentru a îmbunătăți călătoria și pentru a maximiza confortul și utilitatea. Printre cele mai importante dotări se numără mânerele încălzite, controlul vitezei de croazieră, cricul central și spațiul de depozitare de sub scaun cu un punct de încărcare USB.