TIGER 1200 GT EXPLORER
Complet încărcat cu tehnologie, rezervorul de 30 de litri GT Explorer aduce funcționalitate, confort și capabilitate fără precedent în categoria motocicletelor de aventură orientate spre șosea.
SPECIFICAȚII
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Preț | |
Preț | Din Preț Vine În Curând |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Motor și transmisie | |
Tip | Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder |
Capacitate | 1160 cc |
Alezaj | 90.0 mm |
Cursa | 60.7 mm |
Raport de compresie | 13.2:1 |
Putere maximă EC | 150PS / 148bhp (110.4kW) @ 9,000rpm (100PS rain mode) |
Cuplu maxim EC | 130 Nm @ 7,000 rpm |
Sistem | Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control |
Evacuare | Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer |
Transmisie finală | Shaft drive |
Ambreiaj | Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist |
Cutie de viteze | 6 speed |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Șasiu | |
Cadrul | Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe. |
Basculă | Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms. |
Roata față | Cast aluminium, 19 x 3.0in |
Roata spate | Cast aluminium, 18 x 4.25in |
Anvelopa față | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Anvelopa spate | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Suspensia față | Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 200mm travel. |
Suspensia spate | Suspensie Showa monoshock cu amortizare semi-activă cu o cursă de 200 mm, cu reglare electronică automată a preîncărcării și o nouă funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
Frâne față | Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir. |
Frâne spate | Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir. |
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord | Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Dimensiuni și greutăți | |
Lățimea ghidonului | Handlebars 849mm, handguards 982 mm |
Înălțime fără oglinzi | Low screen 1436mm, high screen 1497 mm |
Înălțime la șa | Adjustable 850/870 mm |
Ampatament | 1560 mm |
Rake | 24.0 º |
Trail | 120 mm |
Capacitatea rezervorului | 30 L |
Greutatea la plin | 255kg (90% fuel - mass in running order) kg |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Consum de combustibil | |
Consum de combustibil | 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK) |
Emisiile de CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII g/km |
Caracteristici | Detalii |
---|---|
Service | |
Interval de service | 10,000 miles/16,000 km or 12 months, whichever comes first |
CARACTERISTICI
ȘASIU
|
|
---|---|
Roți | Jante ușoare turnate din aluminiu, 19“ față / 18“ spate |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 30 litri din aluminiu |
Cric central | Not Included |
Suspensie Showa semiactivă | Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 200 mm, acum cu noua funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a motociclistului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
TEHNOLOGIE
|
|
Radar pentru unghiul mort | Included |
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Included |
Asistent la schimbarea vitezelor | Asistent Triumph pentru schimbarea vitezelor (în sus și în jos) |
Asistență la pornirea în pantă | Included |
Moduri de pilotaj | Not Included |
Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | Included |
Iluminare adaptivă pentru viraje | Included |
Iluminare integrală LED cu lumini de zi | Included |
Lumini LED auxiliare | Included |
Afișaj TFT al instrumentelor de bord, cu sistem de conectare My Triumph | Included |
ABS și controlul tracțiunii | Included |
CONFORTUL PILOTULUI
|
|
Protecție |
Protecții pentru mâini, scut de protecție din aluminiu, bare de protecție a motorului |
Manșoane încălzite | Included |
Șei încălzite pentru pilot și pasager | Included |
GARANȚIE
|
|
Garanție | Not Included |
ȘASIU
|
|
---|---|
Roți | Jante ușoare turnate din aluminiu, 19“ față / 18“ spate |
Rezervor | Rezervor de combustibil de 30 litri din aluminiu |
Cric central | Not Included |
Suspensie Showa semiactivă | Suspensie Showa semi-activă cu cursă de 200 mm, acum cu noua funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a motociclistului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere. |
TEHNOLOGIE
|
|
Radar pentru unghiul mort | Included |
Sistem pentru controlul vitezei de croazieră | Included |
Asistent la schimbarea vitezelor | Asistent Triumph pentru schimbarea vitezelor (în sus și în jos) |
Asistență la pornirea în pantă | Included |
Moduri de pilotaj | Not Included |
Sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor | Included |
Iluminare adaptivă pentru viraje | Included |
Iluminare integrală LED cu lumini de zi | Included |
Lumini LED auxiliare | Included |
Afișaj TFT al instrumentelor de bord, cu sistem de conectare My Triumph | Included |
ABS și controlul tracțiunii | Included |
CONFORTUL PILOTULUI
|
|
Protecție |
Protecții pentru mâini, scut de protecție din aluminiu, bare de protecție a motorului |
Manșoane încălzite | Included |
Șei încălzite pentru pilot și pasager | Included |
GARANȚIE
|
|
Garanție | Not Included |
MAI AVANSAT ȘI MAI RAFINAT
Pentru 2024, Tiger 1200 GT Explorer a fost semnificativ actualizat pentru a fi mai avansat și mai rafinat ca niciodată. Cu un control îmbunătățit la viteze reduse, o gardă la sol mai mare, cu un confort și o ergonomie îmbunătățite.
FUNCȚIE DE REDUCERE ACTIVĂ A PREÎNCĂRCĂRII
În plus față de înălțimea reglabilă a șeii de 850-870 mm, funcția de reducere activă a preîncărcării poate coborî motocicleta cu până la încă 20 mm atunci când se oprește, în funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor.
MOTORUL
Motorul cu tehnologia unică T-Plane combină caracteristile unui twin la viteze mici cu performanța unui triplu în plaja superioară, împreună cu un cardan cu greutate redusă pentru a stabili o referință în materie de caracter. Inerția crescută, echilibrul îmbunătățit și reglajele revizuite îmbunătățesc și mai mult răspunsul și percepția comportamentului motorului.
REZERVOR DE COMBUSTIBIL DE 30 LITRI
Rezervorul de combustibil de 30 de litri al modelului GT Explorer oferă o autonomie cu 50% mai mare decât GT și GT Pro, ceea ce îl face alegerea ideală pentru touring, păstrând în același timp echilibrul și manevrabilitatea excepționale ale modelului GT la viteze mici.
RADAR PENTRU UNGHIUL MORT
Cu o inovație majoră în materie de siguranță dezvoltată în parteneriat cu Continental, GT Explorer beneficiază de un radar montat în spate care vă oferă atât funcția de asistență la unghiul mort, cât și cea de asistență la schimbarea benzii de rulare.
SISTEM DE MONITORIZARE A PRESIUNII ANVELOPELOR
Echipat standard pe GT Explorer pentru o siguranță și un confort sporit al pilotului, sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri (TPMS) oferă informații în timp real și liniște pentru pilot.
ȘEI ÎNCĂLZITE PENTRU PILOT ȘI PASAGER
GT Explorer este echipat standard cu șei încălzite pentru pilot și pasager, pentru un confort pe orice vreme în fiecare călătorie, cu multiple setări de temperatură și reglaj independent pentru pilot și pasager.
BARE DE PROTECȚIE A MOTORULUI
Barele robuste de protecție a motorului oferă o protejare excelentă, cu un design contemporan și un stil și mai orientat către aventură, completând perfect cadrul tubular ușor și elegant.
FARURI ADAPTIVE
Farurile cu sistem adaptiv pentru viraje cu LED-uri inovatoare, care nu necesită întreținere, luminile de zi și luminile auxiliare îmbunătățesc vizibilitatea, siguranța și plăcerea de a conduce.
CINCI MODURI AVANSATE DE RULARE
Modurile Rain, Road, Sport, Off-Road și un mod configurabil "Rider" ajustează setările accelerației, controlului tracțiunii, ABS-ului și suspensiei pentru a se adapta la toate condițiile, terenurile și preferințele pilotului, pentru un confort și un control sporit.
ERGONOMIE ÎMBUNĂTĂȚITĂ PENTRU PILOT
Pentru a spori și mai mult confortul excelent pe tot parcursul zilei, ultima generație are un profil mai plat al șeii, cu mai mult spațiu de mișcare pentru pilot. Poziționarea revizuită a scărițelor mărește garda la sol, iar maneta de ambreiaj mai lungă reduce oboseala pilotului.