Skip to main content

SPECIFICAȚII

NOUL TIGER 1200 GT PRO Specificații
Caracteristici Detalii
Motor și transmisie
Tip Răcire pe lichid, 12 valve, DOHC, 3 cilindri
Capacitate 1160 cc
Alezaj 90.0 mm
Cursa 60.7 mm
Raport de compresie 13.2:1
Putere maximă EC 150 CP (110,4 kW) la 9.000 rpm (100 CP în modul ploaie)
Cuplu maxim EC 130 Nm @ 7,000 rpm
Sistem Injecție secvențială multipunct cu control electronic al accelerației
Evacuare Sistem de galerii 3-in-1 cu amortizor primar plasat în partea inferioară și tobă montată lateral
Transmisie finală Transmisie prin cardan
Ambreiaj Hidraulic, umed, multi-disc, slip
Cutie de viteze 6 viteze
Șasiu
Cadrul Cadru din oțel tubular cu stabilizatoare din aluminiu forjat Subcadru din aluminiu, fixat cu șuruburi
Basculă Basculă dublă „Tri-Link“ cu brațe duble de torsiune din aluminiu
Roata față Aluminiu turnat, 19 x 3.0 in
Roata spate Aluminiu turnat, 18 x 4.25 in
Anvelopa față Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Anvelopa spate Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensia față Furcă inversată Showa de 49 mm, damping semi-activ Cursă 200mm
Suspensia spate Suspensie Showa monoshock cu amortizare semi-activă cu o cursă de 200 mm, cu reglare electronică automată a preîncărcării și o nouă funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere.
Frâne față Etriere radiale Brembo M4.30 Stylema monobloc, OC-ABS, discuri flotante duble de 320 mm. Cilindru principal radial reglabil Magura HC1 cu rezervor separat.
Frâne spate Etrier Brembo cu un singur pistonaș, OC-ABS, un singur disc de 282 mm. Cilindru principal spate cu rezervor separat.
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord Instrumente de bord TFT de 7" în culori cu sistem de conectivitate My Triumph
Dimensiuni și greutăți
Lățimea ghidonului Ghidon de 849 mm (984 mm cu apărătorile de mâini) mm
Înălțime fără oglinzi 1436 mm (parbriz coborât) / 1497 mm (parbriz înalt) mm
Înălțime la șa 850 mm/870 mm reglabilă mm
Ampatament 1560 mm
Rake 24 º
Trail 120 mm
Capacitatea rezervorului 20 L
Greutatea la plin 246,0 kg (90% combustibil - masa în stare de funcționare) kg
Consum de combustibil
Consum de combustibil 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK)
Emisiile de CO2 119 g/km EURO 5 Regulamentul (UE) nr. 134/2014 Anexa VIII g/km g/km
Service
Interval de service 10.000 mile/16.000 Km sau 12 luni, oricare dintre acestea survine mai devreme.
Preț
Preț Din Preț Vine În Curând
NOUL TIGER 1200 GT EXPLORER Specificații
Caracteristici Detalii
Motor și transmisie
Tip Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder
Capacitate 1160 cc
Alezaj 90.0 mm
Cursa 60.7 mm
Raport de compresie 13.2:1
Putere maximă EC 150PS / 148bhp (110.4kW) @ 9,000rpm (100PS rain mode)
Cuplu maxim EC 130 Nm @ 7,000 rpm
Sistem Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control
Evacuare Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer
Transmisie finală Shaft drive
Ambreiaj Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist
Cutie de viteze 6 speed
Șasiu
Cadrul Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe.
Basculă Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms.
Roata față Cast aluminium, 19 x 3.0in
Roata spate Cast aluminium, 18 x 4.25in
Anvelopa față Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Anvelopa spate Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensia față Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 200mm travel.
Suspensia spate Suspensie Showa monoshock cu amortizare semi-activă cu o cursă de 200 mm, cu reglare electronică automată a preîncărcării și o nouă funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere.
Frâne față Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir.
Frâne spate Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir.
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System
Dimensiuni și greutăți
Lățimea ghidonului Handlebars 849mm, handguards 982 mm
Înălțime fără oglinzi Low screen 1436mm, high screen 1497 mm
Înălțime la șa Adjustable 850/870 mm
Ampatament 1560 mm
Rake 24.0 º
Trail 120 mm
Capacitatea rezervorului 30 L
Greutatea la plin 255kg (90% fuel - mass in running order) kg
Consum de combustibil
Consum de combustibil 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK)
Emisiile de CO2 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII g/km
Service
Interval de service 10,000 miles/16,000 km or 12 months, whichever comes first
NOUL TIGER 1200 RALLY PRO Specificații
Caracteristici Detalii
Motor și transmisie
Tip Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder
Capacitate 1160 cc
Alezaj 90.0 mm
Cursa 60.7 mm
Raport de compresie 13.2:1
Putere maximă EC 150PS / 148bhp (110.4kW) @ 9,000rpm (100PS rain mode)
Cuplu maxim EC 130 Nm @ 7,000 rpm
Sistem Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control
Evacuare Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer
Transmisie finală Shaft drive
Ambreiaj Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist
Cutie de viteze 6 speed
Șasiu
Cadrul Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe.
Basculă Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms.
Roata față Spoked (Tubeless). 21 x 2.15in.
Roata spate Spoked (Tubeless). 18 x 4.25in.
Anvelopa față Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Anvelopa spate Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensia față Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 220mm travel.
Suspensia spate Suspensie Showa monoshock cu amortizare semi-activă cu o cursă de 220 mm, cu reglare electronică automată a preîncărcării și o nouă funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere.
Frâne față Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir.
Frâne spate Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir.
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System
Dimensiuni și greutăți
Lățimea ghidonului 849mm Handlebars (984mm Handguards) mm
Înălțime fără oglinzi 1487mm (Low Screen) / 1547 (High Screen) mm
Înălțime la șa 875/895mm adjustable mm
Ampatament 1560 mm
Rake 23.7 º
Trail 112 mm
Capacitatea rezervorului 20 L
Greutatea la plin 250.0kg (90% fuel - mass in running order) kg
Consum de combustibil
Consum de combustibil 5.1 l/100km / 55,4 mpg (UK)
Emisiile de CO2 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII g/km
Service
Interval de service 10,000 miles/16,000 km or 12 months, whichever comes first
Preț
Preț Din Preț Vine În Curând
NOUL TIGER 1200 RALLY EXPLORER Specificații
Caracteristici Detalii
Motor și transmisie
Tip Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, inline 3-cylinder
Capacitate 1160 cc
Alezaj 90.0 mm
Cursa 60.7 mm
Raport de compresie 13.2:1
Putere maximă EC 150PS / 148bhp (110.4kW) @ 9,000rpm (100PS rain mode)
Cuplu maxim EC 130 Nm @ 7,000 rpm
Sistem Multipoint sequential electronic fuel injection with electronic throttle control
Evacuare Stainless steel 3 into 1 header system with underslung primary silencer and side mounted secondary silencer
Transmisie finală Shaft drive
Ambreiaj Hydraulic, wet, multi-plate, slip and assist
Cutie de viteze 6 speed
Șasiu
Cadrul Tubular steel frame, with forged aluminium outriggers. Fabricated, bolt-on aluminium rear subframe.
Basculă Twin sided "Tri-Link" aluminium swingarm with twin aluminium torque arms.
Roata față Spoked (Tubeless). 21 x 2.15in.
Roata spate Spoked (Tubeless). 18 x 4.25in.
Anvelopa față Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Anvelopa spate Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Suspensia față Showa 49mm, semi-active damping USD forks. 220mm travel.
Suspensia spate Suspensie Showa monoshock cu amortizare semi-activă cu o cursă de 220 mm, cu reglare electronică automată a preîncărcării și o nouă funcționalitate de reducere activă a preîncărcării. În funcție de greutatea combinată a pilotului, pasagerului și bagajelor, această capabilitate poate reduce înălțimea de rulare cu până la 20 mm atunci când motocicleta se oprește, oferind mai multă ușurință și încredere.
Frâne față Brembo M4.30 Stylema monoblock radial calipers, OC-ABS, twin 320mm floating discs. Magura HC1 span adjustable radial master cylinder with separate reservoir.
Frâne spate Brembo single piston caliper, OC-ABS, single 282mm disc. Rear master cylinder with remote reservoir.
Afișajul și funcțiile instrumentelor de bord Full-colour 7” TFT instrument pack with My Triumph Connectivity System
Dimensiuni și greutăți
Lățimea ghidonului Handlebars 849mm, handguards 982 mm
Înălțime fără oglinzi Low screen 1490mm, high screen 1547 mm
Înălțime la șa Adjustable 875/895 mm
Ampatament 1560 mm
Rake 23.7 º
Trail 112 mm
Capacitatea rezervorului 30 L
Greutatea la plin 262kg (90% fuel - mass in running order) kg
Consum de combustibil
Consum de combustibil 5.1 l/100km
Emisiile de CO2 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII g/km
Service
Interval de service 10,000 miles/16,000 km or 12 months, whichever comes first